1 min. de lectură

Ce este Chatbot?

Faceți cunoștință cu partenerul de conversație suprem: chatbot-ul! Este ca și cum ai avea un prieten super-inteligent care este întotdeauna disponibil să vorbească, să te asculte și să te ajute.

This article was translated for you by artificial intelligence

Faceți cunoștință cu partenerul de conversație suprem: chatbot-ul! Este ca și cum ai avea un prieten super-inteligent care este întotdeauna disponibil să vorbească, să te asculte și să te ajute. Dar, în loc să fie un om, acest prieten este un program de calculator conceput pentru a imita conversația umană.

În timp ce unii chatbots sunt simpli și oferă doar informații de bază, alții sunt echipați cu ceva și mai impresionant: inteligența artificială (AI). Aceasta înseamnă că pot folosi procesarea limbajului natural (NLP) pentru a înțelege ceea ce spui și pentru a răspunde într-un mod surprinzător de uman. Este ca și cum ai avea o conversație cu cineva care te primește!

Distribuiți articolul
Articole similare
De ce postările cu răspunsuri active la comentarii performează mai bine?
5 min. de lectură

De ce postările cu răspunsuri active la comentarii performează mai bine?

În trecut, atenția era concentrată aproape exclusiv pe postare în sine. Formatul, lungimea, vizualurile și momentul au fost analizate. Astăzi, secțiunea de comentarii a devenit un spațiu la fel de important. Rețelele sociale favorizează tot mai mult conținutul care stimulează interacțiunea, iar comentariile sunt un semnal că algoritmii monitorizează foarte atent.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
OpenAI atinge 1 milion de clienți business într-un timp record
2 min. de lectură

OpenAI atinge 1 milion de clienți business într-un timp record

OpenAI a anunțat că peste un milion de companii plătesc acum activ pentru platforma sa – cea mai rapidă creștere din istoria platformei B2B. Clienții includ bănci, lanțuri de retail și giganți farmaceutici. Interesant este că cifrele cresc parțial datorită utilizatorilor obișnuiți ChatGPT.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Franța găsește produse ilegale pe șase platforme online majore
2 min. de lectură

Franța găsește produse ilegale pe șase platforme online majore

Autoritatea franceză de supraveghere a consumatorilor, numită DGCCRF, a descoperit produse interzise pe șase platforme majore de comerț electronic, relatează Reuters. Dincolo de Shein, care era deja sub control, investigația a dezvăluit probleme serioase la alți giganți ai comerțului cu amănuntul online – inclusiv Amazon.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU