Un parametru care ajută la evaluarea eficacității campaniilor publicitare prin determinarea cheltuielilor publicitare în raport cu vânzările realizate prin aceste anunțuri în termeni de procent.Formula: ACoS = (cheltuieli publicitare/venituri din vânzări) × 100Puncte cheie:-Un ACoS scăzut este întotdeauna mai bun decât unul ridicat, deoarece arată eficiența campaniei; -utilizat în principal în publicitatea Amazon și pe alte piețe; -utilizat pentru a determina rentabilitatea campaniilor publicitare; -cu toate acestea, nu poate fi utilizat singur pentru a determina rentabilitatea reală a afacerii, deoarece nu include alte costuri.Exemplu: Dacă cheltuiți 20 de dolari pe reclame și realizați vânzări de 100 de dolari, ACoS-ul dvs. este de 20%.Aplicație comercială: Pentru a ajuta la identificarea celor mai bune tactici de licitare, la găsirea cuvintelor cheie care sunt cele mai eficiente și la modificarea bugetului campaniei pentru a obține cel mai mare profit din cheltuielile cu anunțurile.Metrici conexe: ROAS (Return on Ad Spend) este opusul ACoS (ROAS = Venituri din vânzări ÷ Cheltuieli publicitare).
Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade
Noi date arată un decalaj uriaș în retailul european de modă. Vânzările Shein au crescut cu 31,6% anual și au atins 48% numai în decembrie. Între timp, mărci consacrate precum H&M au rămas stabile, iar ASOS a scăzut cu 16,2%. Cifrele arată care sunt mărcile care câștigă bătălia pentru clienții europeni.