2 min. de lectură

Care este valoarea totală a clientului?

O valoare importantă care permite companiilor să înțeleagă valoarea pe termen lung a contactelor clienților lor este valoarea de viață a clienților. Acesta analizează suma așteptată de bani pe care un client o va cheltui cu o companie pe parcursul întregului mandat.

This article was translated for you by artificial intelligence

O valoare importantă care permite companiilor să înțeleagă valoarea pe termen lung a contactelor clienților lor este valoarea de viață a clienților. Acesta analizează suma așteptată de bani pe care un client o va cheltui cu o companie pe parcursul întregului mandat. Companiile cântăresc două elemente principale pentru a rezolva acest lucru. Ei iau în considerare mai întâi venitul mediu pe care îl aduce un consumator. Apoi proiectează durata de timp în care consumatorul va continua probabil să facă achiziții de la ei.

Înmulțirea acestor două numere ajută companiile să înțeleagă valoarea globală a unui client în timp. A face judecăți înțelepte cu privire la marketing, servicii pentru clienți și dezvoltarea produselor depinde mult de aceste cunoștințe. De exemplu, o corporație s-ar putea concentra mai mult pe atragerea și păstrarea anumitor tipuri de clienți dacă este conștientă de faptul că unii dintre ei stau de obicei mai mult și cheltuiesc mai mult. În mod alternativ, în cazul în care descoperă că unii consumatori au o valoare scăzută pe toată durata vieții, ar putea căuta strategii pentru a-și spori cheltuielile sau pentru a-și aprofunda legăturile cu afacerea.

 

 

Distribuiți articolul
Articole similare
Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade
4 min. de lectură

Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade

Noi date arată un decalaj uriaș în retailul european de modă. Vânzările Shein au crescut cu 31,6% anual și au atins 48% numai în decembrie. Între timp, mărci consacrate precum H&M au rămas stabile, iar ASOS a scăzut cu 16,2%. Cifrele arată care sunt mărcile care câștigă bătălia pentru clienții europeni.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli
4 min. de lectură

UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli

În fiecare zi, 12 milioane de pachete mici ajung în Europa de la magazine online din afara UE. Majoritatea sunt subevaluate în mod deliberat pentru a scăpa de taxe, iar multe conțin produse nesigure. Acum, Parlamentul European vrea să schimbe regulile jocului cu noi norme care ar putea remodela modul în care facem cumpărături online.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030
3 min. de lectură

Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030

Cifrele sunt uluitoare. Un nou studiu realizat pe 24 000 de cumpărători din întreaga lume arată că 70% dintre aceștia se așteaptă ca, până în 2030, majoritatea cumpărăturilor lor să fie făcute prin intermediul rețelelor sociale. Aceasta înseamnă că site-urile de comerț electronic de tip Amazon care domină în prezent ar putea deveni relicve în […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU