B2B, prescurtarea de la Business-to-Business, descrie tranzacțiile comerciale între întreprinderi, mai degrabă decât între întreprinderi și consumatori (B2C). Acesta cuprinde schimbul de bunuri, servicii sau informații între companii pentru a-și sprijini operațiunile sau pentru a le revinde clienților. Interacțiunile B2B implică adesea volume mai mari de produse sau servicii și pot include negocieri, contracte și soluții personalizate adaptate nevoilor specifice ale clienților de afaceri. Acest model de afaceri se concentrează pe furnizarea de valoare altor afaceri, promovarea relațiilor pe termen lung și stimularea creșterii reciproce și a succesului pe piață.
Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic
Ați primit un e-mail despre modificările aduse modului în care Google Tag Manager (GTM) va încărca etichetele Google Ads și Floodlight începând cu 10 aprilie 2025? Această actualizare poate afecta urmărirea conversiilor, remarketing-ul și modul în care gestionați etichetele în GTM. Ce anume se schimbă, de ce se întâmplă și ce ar trebui să faceți? […]