B2B, prescurtarea de la Business-to-Business, descrie tranzacțiile comerciale între întreprinderi, mai degrabă decât între întreprinderi și consumatori (B2C). Acesta cuprinde schimbul de bunuri, servicii sau informații între companii pentru a-și sprijini operațiunile sau pentru a le revinde clienților. Interacțiunile B2B implică adesea volume mai mari de produse sau servicii și pot include negocieri, contracte și soluții personalizate adaptate nevoilor specifice ale clienților de afaceri. Acest model de afaceri se concentrează pe furnizarea de valoare altor afaceri, promovarea relațiilor pe termen lung și stimularea creșterii reciproce și a succesului pe piață.
Ghid de strategie SEO video: Dublați-vă conversiile de comerț electronic
Includerea unei strategii SEO video puternice nu este opțională pe scena comerțului electronic; este mai degrabă necesar. Implicarea consumatorilor, îmbunătățirea vizibilității produselor și creșterea conversiilor au fost realizate cu mare succes folosind conținut video. Acest articol prezintă abordări eficiente pentru a maximiza conținutul video pentru a crește performanța generală a comerțului electronic și pentru a […]