2 min. de lectură

Blocarea anunțurilor

Blocarea anunțurilor este un software care blochează anunțurile în browserul dvs. Poate fi instalat ca extensie de browser. Poate detecta și bloca reclame în timp ce navigați pe site-uri web. De exemplu, poate bloca anunțuri banner sau ferestre pop-up sau diverse animații sau videoclipuri. Unul dintre cele mai populare programe este AdBlock Plus, care poate fi instalat pe diferite browsere.

This article was translated for you by artificial intelligence

 

Blocatoarele de reclame folosesc diverse tehnici pentru a identifica și bloca anunțurile, inclusiv filtrarea DNS, manipularea JavaScript și filtrarea conținutului.

Termeni cheie:

  • Adware: Software care afișează reclame pe dispozitivul unui utilizator.
  • Blocare ferestre pop-up: Un instrument software care împiedică apariția ferestrelor pop-up nedorite.
  • Malware: software rău intenționat care poate dăuna dispozitivului unui utilizator.
  • Filtrarea conținutului: o tehnică utilizată de blocanții de anunțuri pentru a identifica și a bloca un anumit conținut, cum ar fi anunțurile.

Exemplu: Un utilizator dorește să evite urmărirea de către agenții de publicitate și dorește să blocheze încărcarea anunțurilor pe site-ul său preferat. Ei instalează un blocant de anunțuri în browserul lor, care filtrează anunțurile și le permite să vizualizeze site-ul web fără întreruperi.

Distribuiți articolul
Articole similare
Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade
4 min. de lectură

Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade

Noi date arată un decalaj uriaș în retailul european de modă. Vânzările Shein au crescut cu 31,6% anual și au atins 48% numai în decembrie. Între timp, mărci consacrate precum H&M au rămas stabile, iar ASOS a scăzut cu 16,2%. Cifrele arată care sunt mărcile care câștigă bătălia pentru clienții europeni.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli
4 min. de lectură

UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli

În fiecare zi, 12 milioane de pachete mici ajung în Europa de la magazine online din afara UE. Majoritatea sunt subevaluate în mod deliberat pentru a scăpa de taxe, iar multe conțin produse nesigure. Acum, Parlamentul European vrea să schimbe regulile jocului cu noi norme care ar putea remodela modul în care facem cumpărături online.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030
3 min. de lectură

Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030

Cifrele sunt uluitoare. Un nou studiu realizat pe 24 000 de cumpărători din întreaga lume arată că 70% dintre aceștia se așteaptă ca, până în 2030, majoritatea cumpărăturilor lor să fie făcute prin intermediul rețelelor sociale. Aceasta înseamnă că site-urile de comerț electronic de tip Amazon care domină în prezent ar putea deveni relicve în […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU