1 min. de lectură

Black Hat SEO

Imaginați-vă că încercați să vă strecurați drumul spre partea de sus a clasamentului motorului de căutare fără a-l câștiga de fapt. Asta înseamnă Black Hat SEO – folosind tactici ascunse pentru a vă manipula drumul spre vârf.

This article was translated for you by artificial intelligence

Imaginați-vă că încercați să vă strecurați drumul spre partea de sus a clasamentului motorului de căutare fără a-l câștiga de fapt. Asta înseamnă Black Hat SEO – folosind tactici ascunse pentru a vă manipula drumul spre vârf. Dar iată chestia: motoarele de căutare sunt pe ea și nu vor ezita să vă interzică dacă vă prind folosind aceste tehnici dubioase. Black Hat SEO include lucruri precum ascunderea conținutului de la utilizatori în timp ce îl arată motoarelor de căutare (numit cloaking), crearea de pagini duplicate sau chiar sabotarea site-urilor concurenților dvs. (cunoscut sub numele de SEO negativ). Termenul „pălărie neagră” provine de fapt din western-urile vechi, unde băieții răi purtau pălării negre, iar băieții buni purtau pălării albe. În lumea digitală, pălăria neagră SEO este echivalentul purtării unei pălării negre – este opusul practicilor de marketing etice și oneste.

Distribuiți articolul
Articole similare
Concentrați-vă pe scorul oportunităților: AI vă va spune ce să îmbunătățiți în publicitatea dvs.
4 min. de lectură

Concentrați-vă pe scorul oportunităților: AI vă va spune ce să îmbunătățiți în publicitatea dvs.

Meta extinde Opportunity Score – o metrică care dezvăluie instantaneu în Ads Manager modul în care puteți îmbunătăți campaniile și reduce costurile. Această nouă metrică bazată pe AI ajunge la mai mulți advertiseri după testare. Acesta oferă un scor clar al campaniei și sugestii specifice pentru îmbunătățire.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Comercianții cu amănuntul din Regatul Unit se confruntă cu amenințări tot mai mari la adresa securității cibernetice
4 min. de lectură

Comercianții cu amănuntul din Regatul Unit se confruntă cu amenințări tot mai mari la adresa securității cibernetice

Recent, trei mari mărci britanice de comerț cu amănuntul – Marks & Spencer, Co-op și Harrods – au fost victimele unor atacuri cibernetice de amploare care le-au perturbat semnificativ operațiunile și au scos la iveală lacune grave de securitate în sistemele lor informatice. Aceste incidente scot în evidență amenințările tot mai mari la adresa securității […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
GPeC SUMMIT 2025: Sărbătorim 20 de ani de comerț electronic în București
3 min. de lectură

GPeC SUMMIT 2025: Sărbătorim 20 de ani de comerț electronic în București

GPeC SUMMIT, cel mai important eveniment de e-commerce și marketing online din România și Europa de Est, își va sărbători cea de-a 20-a aniversare în mai 2025 cu un program excepțional de două zile. Evenimentul este pregătit să atragă elita pieței digitale, inclusiv peste 800 de participanți de nivel C.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+