Imaginați-vă că încercați să vă strecurați drumul spre partea de sus a clasamentului motorului de căutare fără a-l câștiga de fapt. Asta înseamnă Black Hat SEO – folosind tactici ascunse pentru a vă manipula drumul spre vârf. Dar iată chestia: motoarele de căutare sunt pe ea și nu vor ezita să vă interzică dacă vă prind folosind aceste tehnici dubioase. Black Hat SEO include lucruri precum ascunderea conținutului de la utilizatori în timp ce îl arată motoarelor de căutare (numit cloaking), crearea de pagini duplicate sau chiar sabotarea site-urilor concurenților dvs. (cunoscut sub numele de SEO negativ). Termenul „pălărie neagră” provine de fapt din western-urile vechi, unde băieții răi purtau pălării negre, iar băieții buni purtau pălării albe. În lumea digitală, pălăria neagră SEO este echivalentul purtării unei pălării negre – este opusul practicilor de marketing etice și oneste.
Concentrați-vă pe scorul oportunităților: AI vă va spune ce să îmbunătățiți în publicitatea dvs.
Meta extinde Opportunity Score – o metrică care dezvăluie instantaneu în Ads Manager modul în care puteți îmbunătăți campaniile și reduce costurile. Această nouă metrică bazată pe AI ajunge la mai mulți advertiseri după testare. Acesta oferă un scor clar al campaniei și sugestii specifice pentru îmbunătățire.