1 min. de lectură

Banner

Bannerele sunt o modalitate populară pentru companii de a-și transmite mesajul online. Sunt ca un panou digital care apare pe site-uri web, de obicei de-a lungul marginii ecranului.

This article was translated for you by artificial intelligence

Bannerele sunt o modalitate populară pentru companii de a-și transmite mesajul online. Sunt ca un panou digital care apare pe site-uri web, de obicei de-a lungul marginii ecranului. Și, să fim sinceri, acestea sunt încă una dintre cele mai eficiente modalități prin care companiile pot ajunge la publicul țintă. Editorii colaborează cu acești advertiseri, care plătesc pentru a-și afișa bannerele pe site-urile lor. Modul în care funcționează este că puteți plăti fie pentru fiecare dată când cineva vă vede bannerul (cunoscut sub numele de CPM sau cost pe mia de afișări), fie puteți plăti numai atunci când cineva face clic pe el (asta se numește PPC sau plată pe clic).

Distribuiți articolul
Articole similare
Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros
4 min. de lectură

Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros

În prezent, nicio tehnologie nu are un impact atât de profund asupra lumii afacerilor precum IA. Noi instrumente apar în mod constant și din ce în ce mai multe companii le integrează în procesele lor. Inteligența artificială face valuri și în comerțul electronic – de la crearea de conținut și recomandări de produse la îmbunătățirea […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Conținutul de învățare face ravagii în căutare
8 min. de lectură

Conținutul de învățare face ravagii în căutare

Până nu demult, introducerea de întrebări și interogări într-un motor de căutare era absolut naturală. Astăzi, situația s-a schimbat. Pe lângă intrarea AI în joc, oamenii caută din ce în ce mai mult răspunsuri direct pe rețelele sociale. În loc de Google, ei deschid TikTok sau Instagram și așteaptă explicații rapide și practice, în mod […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Caracteristici avansate ale Google Analytics 4
15 min. de lectură

Caracteristici avansate ale Google Analytics 4

Google Analytics 4 nu este doar o altă versiune a Google Analytics, ci o abordare complet nouă a analizei datelor utilizatorilor. Acesta oferă mai multe caracteristici avansate care vă permit să lucrați mai eficient cu datele și să obțineți informații mai profunde despre comportamentul vizitatorilor. Dacă doriți să obțineți informații mai exacte despre clienții dvs. […]

Adam Cagala Adam Cagala
Data Master v ptagroup, ptagroup
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+