Bannerele sunt o modalitate populară pentru companii de a-și transmite mesajul online. Sunt ca un panou digital care apare pe site-uri web, de obicei de-a lungul marginii ecranului. Și, să fim sinceri, acestea sunt încă una dintre cele mai eficiente modalități prin care companiile pot ajunge la publicul țintă. Editorii colaborează cu acești advertiseri, care plătesc pentru a-și afișa bannerele pe site-urile lor. Modul în care funcționează este că puteți plăti fie pentru fiecare dată când cineva vă vede bannerul (cunoscut sub numele de CPM sau cost pe mia de afișări), fie puteți plăti numai atunci când cineva face clic pe el (asta se numește PPC sau plată pe clic).
Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros
În prezent, nicio tehnologie nu are un impact atât de profund asupra lumii afacerilor precum IA. Noi instrumente apar în mod constant și din ce în ce mai multe companii le integrează în procesele lor. Inteligența artificială face valuri și în comerțul electronic – de la crearea de conținut și recomandări de produse la îmbunătățirea […]