În marketingul de creștere, achiziția implică aducerea de noi utilizatori sau clienți pe un site web sau o aplicație mobilă din mai multe surse. În paradigma AARRR, este primul „A” care explică modul de localizare a consumatorilor și, în final, de transformare a acestora în clienți. Inițiativele de marketing sunt realizate folosind abordări plătite, neplătite sau ambele, în funcție de obiectivul de afaceri. Marketingul de achiziție, cunoscut și sub numele de marketing de achiziție de clienți potențiali, este un tip de marketing care vizează în special consumatorii care sunt conștienți de produsul / serviciul dvs. și în procesul de luare a unei decizii de cumpărare.
Concentrați-vă pe scorul oportunităților: AI vă va spune ce să îmbunătățiți în publicitatea dvs.
Meta extinde Opportunity Score – o metrică care dezvăluie instantaneu în Ads Manager modul în care puteți îmbunătăți campaniile și reduce costurile. Această nouă metrică bazată pe AI ajunge la mai mulți advertiseri după testare. Acesta oferă un scor clar al campaniei și sugestii specifice pentru îmbunătățire.