În marketingul de creștere, achiziția implică aducerea de noi utilizatori sau clienți pe un site web sau o aplicație mobilă din mai multe surse. În paradigma AARRR, este primul „A” care explică modul de localizare a consumatorilor și, în final, de transformare a acestora în clienți. Inițiativele de marketing sunt realizate folosind abordări plătite, neplătite sau ambele, în funcție de obiectivul de afaceri. Marketingul de achiziție, cunoscut și sub numele de marketing de achiziție de clienți potențiali, este un tip de marketing care vizează în special consumatorii care sunt conștienți de produsul / serviciul dvs. și în procesul de luare a unei decizii de cumpărare.
Giganții chinezi ai comerțului electronic au picat testele de siguranță ale UE: 95% rată de eșec
Potrivit unor investigații recente, dominația platformelor chineze de comerț electronic pe piețele europene a ridicat probleme serioase de siguranță. Potrivit autorităților europene de supraveghere a pieței, un procent surprinzător de 85-95% din produsele Shein, AliExpress și Temu nu respectă standardele de siguranță ale UE, după cum a raportat Ecommerce News.