Aplicația își datorează buzz-ul unei strategii puternice, predominant organice, de social media. În loc să folosească influenceri sau reclame plătite, aplicația a atras atenția prin videoclipuri demonstrative ale produselor. Unul dintre videoclipuri a adunat peste 8 milioane de vizualizări. În total, Daze a adunat 48 de milioane de vizualizări pe platforme precum TikTok și Instagram. Și asta este destul de greu de ignorat.
Caracteristici unice adaptate pentru comerțul electronic
Oferind o pânză creativă pentru comunicare, DAZE se diferențiază de aplicațiile convenționale de mesagerie precum WhatsApp și iMessage. Conversațiile sunt interesante din punct de vedere vizual atunci când utilizatorii trimit mesaje, inclusiv fonturi flotante, GIF-uri animate și elemente interactive. Acest grad de expresivitate se potrivește consumatorilor mai tineri care apreciază inovația în contactele lor.
Îmbunătățirea interacțiunii cu clienții
DAZE oferă companiilor de comerț electronic o modalitate de a îmbunătăți implicarea clienților. Utilizarea capabilităților speciale ale aplicației va ajuta companiile să ofere medii de cumpărături mai interactive și personalizate. Companiile pot folosi DAZE, de exemplu, pentru a trimite mesaje promoționale plăcute din punct de vedere estetic, dar și utile, care cresc posibilitățile de interacțiune cu clienții.
https://www.tiktok.com/@daze.chat/video/7415726395835469102?lang=en
Integrare cu platforme de comerț electronic
Pe măsură ce DAZE continuă să crească, poate oferi integrări cu platforme populare de comerț electronic, permițând companiilor să comunice direct cu clienții în cadrul aplicației. Acest lucru ar putea ajuta cu:
- Simplificați interacțiunile cu serviciul clienți
- Facilitați asistența în timp real
- reducerea ratelor de abandon al coșului
- îmbunătățirea vânzărilor generale
DAZE va fi un instrument util pentru companiile de comerț electronic care încearcă să ajungă la un public mai tânăr datorită abordării sale creative a mesajelor și a atractivității mari în rândul consumatorilor din Generația Z . Având în vedere succesul său de până acum, DAZE ar putea utiliza un model de conținut sponsorizat sau reclame creative care ar permite integrarea cu mesajele sale personalizate și elementele grafice.
Alte beneficii ar putea veni din potențiale colaborări cu instrumente AI care ar putea personaliza conținutul direct pentru fiecare utilizator, extinzând astfel capacitățile aplicației pentru implicarea utilizatorilor în campanii publicitare unice și interactive.