
Ratele scăzute de conversie, concurența acerbă, frauda, problemele de urmărire și de conformitate afectează mulți comercianți afiliați. Din fericire, există soluții software pentru afiliați care vă pot ajuta să depășiți aceste obstacole și să vă extindeți afacerea de marketing afiliat. Dar haideți să începem lista cu ce trebuie și ce nu trebuie să faceți în gestionarea afiliaților. Iată câteva dintre principalele capcane care provin din aspectul uman al gestionării afiliaților, de la comunicare clară la asistență excelentă și câteva lucruri neașteptate între acestea.
- Grupul țintă greșit
Nu este întotdeauna eficient să arunci o plasă largă. În schimb, identificați cei mai buni parteneri ai mărcii dvs. Căutați-i pe cei care au audiențe stabilite, conținut relevant și o aliniere puternică cu publicul dvs. De asemenea, puteți obține informații valoroase prin cercetarea afiliaților de succes care promovează produse similare.
- Bazându-vă doar pe contactarea la rece
În timp ce contactarea la rece poate fi eficientă, bazarea exclusivă pe aceasta poate fi ineficientă și poate duce la conversii scăzute. Luați în considerare strategii alternative, cum ar fi participarea la evenimente din industrie, colaborarea cu influenceri relevanți sau utilizarea rețelelor de afiliere pentru a ajunge la un public mai larg.
- Propunerea dvs. de valoare nu este cunoscută
Înțelegeți ce diferențiază programul dvs. de concurență înainte de a aborda potențiali afiliați. Luați în considerare factori precum ratele comisioanelor, durata cookie-urilor, materialele de marketing disponibile și asistența continuă. Pentru a atrage afiliați calificați interesați să vă promoveze produsele sau serviciile, evidențiați aceste beneficii în prezentarea dvs. de recrutare.
- Lipsă de cultivare a relațiilor existente
Nu neglijați afiliații pe care îi aveți deja. Colaborați cu ei în mod regulat, sărbătoriți-le succesele și oferiți-le oportunități de feedback. Acest lucru vă va ajuta să construiți relații pe termen lung și să promovați un sentiment de comunitate în cadrul rețelei dvs. de afiliați.

Source: Depositphotos
- Lipsa de instrumente și resurse
Asigurați-vă că afiliații dvs. au instrumentele de care au nevoie pentru a avea succes. Furnizați-le materiale de marketing de înaltă calitate, cum ar fi bannere, descrieri de produse și grafice pentru rețelele sociale. Pentru a-i ajuta pe afiliați să vă promoveze eficient produsele, luați în considerare oferirea de resurse educaționale, webinare de instruire sau canale de asistență dedicate.
- Lipsa de sprijin pentru afiliații cu performanțe ridicate
Puteți rata maximizarea impactului potențial al afiliaților dvs. vedetă asupra programului dvs. dacă nu reușiți să îi recunoașteți și să îi gestionați. Oferiți stimulente speciale, asistență personalizată și vizibilitate sporită pentru a vă recunoaște și recompensa afiliații cu cele mai bune performanțe. Creați conținut co-branded și oferiți asistență dedicată afiliaților. Faceți clic aici pentru a afla mai multe despre cum să vă gestionați afiliații superstar.
- Ignorarea procesului de integrare a afiliaților
Renunțarea la un proces minuțios de integrare lasă afiliații să ghicească detaliile programului, ce se așteaptă de la ei și ce fel de sprijin vor primi. Creați un ghid de inițiere cuprinzător care să acopere regulile programului, structurile comisioanelor și strategiile de promovare eficiente pentru a vă asigura că toți afiliații încep cu dreptul.
- Alinierea audienței ignorată
Lucrul cu afiliați al căror public nu se potrivește cu publicul tău țintă va duce la conversii scăzute. Este o oportunitate ratată atât pentru dumneavoastră, cât și pentru afiliat. Fiți clar cu privire la publicul pe care încercați să îl atingeți prin programul dvs. de afiliere și verificați potențialii afiliați pentru a vă asigura că vă susțin strategia. Nu uitați să vă concentrați pe calitatea, precum și pe cantitatea de afiliați.
- Urmărirea performanței ignorată
Monitorizați performanța programului dvs. în mod regulat. Obțineți informații valoroase prin analizarea datelor privind clicurile, conversiile și performanța afiliaților. Identificați afiliații cu performanțe ridicate. Personalizați-vă abordarea în funcție de nevoile și contribuțiile lor individuale.
- Renunțarea prea devreme
Este nevoie de timp și efort pentru a construi un program de afiliere de succes. Așa că nu vă așteptați la o gratificare instantanee. Rafinarea continuă a strategiilor de recrutare, analiza rezultatelor și ajustarea abordării lor pe baza datelor. Fiți răbdători, persistenți și dedicați. Construiți o rețea de parteneri valoroși care pot contribui la succesul pe termen lung al programului dvs. Gestionarea unui program de afiliere nu este o plimbare în parc. Desigur, cu sistemul potrivit, poate părea destul de simplu. Urmând acești pași, puteți recruta și păstra în mod eficient o echipă de afiliați dedicați, care vă vor ajuta să duceți programul de afiliere pe noi culmi, evitând aceste capcane comune și implementând aceste strategii.