2 min. de lectură

Cum depășește țara fotbalului Europa în jocul online

Ați auzit despre revoluția marketingului digital online care se întâmplă în Brazilia? Acest nou raport tocmai a apărut, "Cum face lumea digital", și i-a făcut pe toți să vorbească. Brazilia nu mai este doar despre carnaval și fotbal - o ucid în jocul digital!

This article was translated for you by artificial intelligence
Cum depășește țara fotbalului Europa în jocul online
Sursă: Depositphotos

Imaginați-vă asta: 215 milioane de oameni, și sunt în fruntea topurilor pentru implicarea digitală. Este ca și cum întreaga țară a decis să intre online peste noapte!

Raportul a analizat o serie de țări, inclusiv câțiva jucători mari din Europa. Vorbim despre Marea Britanie, Franța, Germania, Italia, Olanda, Spania – întreaga bandă.

Acum, ați crede că acești europeni pricepuți la tehnologie ar conduce haita, nu? Greșit! Brazilia face în medie 12 activități digitale pe zi. Marea Britanie, așezată destul de la mijloc, este doar la 9,2. Iar Japonia aduce spatele cu doar 4,2.

Source: PYMNTS Intelligence

Totuși, nu este vorba doar despre cât de des sunt online. Este ceea ce fac ei. Streaming video, servicii bancare mobile, jocuri – îl numiți. Brazilienii sunt înnebuniți după marketingul online și digital – sunt cu toții!

Dar nu numărați Europa încă. Francezii din generația Z oferă tuturor o fugă pentru banii lor cu aproape 15,5 activități pe zi. Asta e chiar mai mult decât brazilienii!

Numărul total de zile de activitate digitală pe lună: o comparație între țări și generații

Source: PYMNTS Intelligence

Este fascinant să vezi cum diferite țări îmbrățișează lumea digitală. Brazilia conduce șarja, dar Europa nu este cu mult în urmă. Și cine știe? Poate că anul viitor vom vedea Italia sau Spania dând Braziliei o fugă pentru banii săi.

Un lucru este sigur – peisajul digital se schimbă rapid și nu mai sunt doar suspecții obișnuiți care conduc calea. Este o nouă lume digitală curajoasă, iar Brazilia ne arată tuturor cum se face!

Distribuiți articolul
Articole similare
Anunțurile cu pauză vor transforma comerțul electronic?
3 min. de lectură

Anunțurile cu pauză vor transforma comerțul electronic?

Publicitatea digitală este în continuă evoluție și se adaptează la comportamentul consumatorilor. Cea mai recentă tendință care modelează marketingul online pe platformele de streaming este pauza publicitară. Acesta este un nou format publicitar care apare atunci când telespectatorii fac o pauză la conținutul pe care îl urmăresc.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Cele mai bune strategii de marketing digital pentru întreprinderile mici în 2025
26 min. de lectură

Cele mai bune strategii de marketing digital pentru întreprinderile mici în 2025

Experiența cu numeroase e-shop-uri arată cum tehnologia și relațiile conduc la creștere. Pentru 2025, strategiile dovedite includ SEO, AI, marketingul de conținut, PPC și crearea de comunități – majoritatea necesitând doar timp și efort, nu bugete mari. Având în vedere că IA este acum esențială pentru a rămâne competitiv, să explorăm cele mai eficiente abordări […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Citiți articolul
58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale
3 min. de lectură

58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale

Comercianții cu amănuntul constată că, în timp ce clienții adoră reducerile, aceștia sunt, de asemenea, preocupați de confidențialitatea lor atunci când împărtășesc informații personale. Potrivit unui studiu recent al companiei de consultanță în domeniul transformării digitale Daemon, ofertele promoționale și e-mailurile pentru reduceri rămân o atracție puternică pentru toate generațiile; generația Millennials conduce cu 67%, […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+