4 min. de lectură

Consumatorii britanici sunt mai atenți la preț ca niciodată – ce înseamnă acest lucru pentru comercianții cu amănuntul?

Un studiu recent realizat de American Express pe 2 000 de cumpărători indică o schimbare în modul în care consumatorii britanici fac cumpărături în zilele noastre. Studiul arată că, în vremurile de astăzi, o mare majoritate de 77% dintre britanici se concentrează mai mult ca niciodată pe obținerea unui bun raport calitate-preț pentru banii lor. În plus, 71% dintre aceștia caută acum în mod activ articole care sunt vândute la prețuri reduse. în special, 68% dintre cei intervievați consideră că magazinele ar trebui să facă mai mult pentru a ajuta clienții să facă față creșterii prețurilor.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
This article was translated for you by artificial intelligence
Consumatorii britanici sunt mai atenți la preț ca niciodată – ce înseamnă acest lucru pentru comercianții cu amănuntul?
Sursă: Depositphotos

Schimbarea loialității clienților în comerțul cu amănuntul britanic

În peisajul actual al comerțului cu amănuntul, concurența este acerbă, 23 % dintre cumpărători căutând chilipiruri în loc să rămână la magazinele lor obișnuite. Importanța programelor de fidelizare este din ce în ce mai evidentă, 52 % dintre cumpărători exprimând că sunt înclinați să frecventeze magazinele care oferă programe. Mai mult, o majoritate semnificativă de 61 % consideră că comercianții cu amănuntul ar trebui să își intensifice eforturile de recompensare a clienților.

Calitatea și comoditatea: Priorități cheie la cumpărături

60 la sută dintre cei intervievați consideră în continuare că comoditatea este importantă; 65 la sută apreciază companiile care pot face cumpărături de ultim moment și care garantează servicii de livrare.Calitatea produselor este examinată cu atenție. 62 la sută dintre britanici au observat recent o scădere a calității sau a dimensiunii produselor. 47 la sută optează pentru achiziționarea unui număr mai mic de produse, dar de calitate superioară Daniel Edelman, de la American Express, subliniază importanța adaptării prompte a comercianților cu amănuntul la cerințele în continuă evoluție ale clienților, acordând prioritate furnizării de experiențe de top clienților, atât în magazine, cât și pe internet

: „Prioritățile oamenilor în materie de cumpărături se schimbă rapid, în conformitate cu vremurile actuale, cu un accent mai mare pe valoare și o atenție sporită acordată calității. Este important ca comercianții cu amănuntul, ca întotdeauna, să rămână aproape de clienții lor și să reacționeze rapid ca răspuns la nevoile lor în schimbare. Oferirea unei experiențe câștigătoare clienților, atât în magazin, cât și online, ar trebui, de asemenea, să fie pe primul plan, deoarece consumatorii continuă să acorde prioritate confortului și ușurinței atunci când fac cumpărături.”

UK E-commerce Market

Source: Depositphotos

Obiceiurile de cheltuire ale consumatorilor britanici

Studiul a constatat, de asemenea, că 42% dintre oameni încă își cheltuiesc majoritatea banilor pe vacanțe.72% încă mai cred că este esențial să se răsfețe din când în când. Este destul de interesant faptul că 44% sunt dispuși să își împărtășească informațiile în schimbul unei experiențe de cumpărături, ceea ce oferă magazinelor șansa de a adapta eficient ofertele și mesajele persoanelor.

Ce înseamnă acest lucru pentru comercianții cu amănuntul?

1️⃣ Sensibilitatea la preț este la un nivel record

  • Acțiune: Oferiți prețuri competitive, oferte limitate în timp și reduceri personalizate pentru a atrage cumpărătorii atenți la buget.

2️⃣ Programele de loialitate sunt mai importante ca niciodată

  • Acțiune: Consolidarea programelor de fidelizare cu reduceri exclusive, acces timpuriu la vânzări și recompense personalizate.

3️⃣ Calitatea contează, dar și confortul

  • Acțiune: Concentrați-vă pe oferirea unei calități constante a produselor, asigurând în același timp experiențe de cumpărare fără întreruperi, rapide și fiabile (atât online, cât și offline).

4️⃣ Experiențele de cumpărături personalizate determină implicarea

  • Acțiune: Utilizați inteligența artificială și analiza datelor pentru a personaliza promoțiile, a recomanda produse și a spori implicarea clienților.
Distribuiți articolul
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Articole similare
Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic
4 min. de lectură

Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic

Ați primit un e-mail despre modificările aduse modului în care Google Tag Manager (GTM) va încărca etichetele Google Ads și Floodlight începând cu 10 aprilie 2025? Această actualizare poate afecta urmărirea conversiilor, remarketing-ul și modul în care gestionați etichetele în GTM. Ce anume se schimbă, de ce se întâmplă și ce ar trebui să faceți? […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
IA, Deepfakes și site-uri web frauduloase. Marketingul digital nu a fost niciodată mai riscant
5 min. de lectură

IA, Deepfakes și site-uri web frauduloase. Marketingul digital nu a fost niciodată mai riscant

Publicitatea digitală se schimbă mai rapid ca niciodată, iar mărcile de comerț electronic, împreună cu agențiile de marketing, trebuie să țină pasul cu noile provocări și oportunități. Raportul Industry Pulse trasează tendințele, amenințările, deepfakes și inovațiile care vor influența publicitatea online în anul următor. Acesta se bazează pe opiniile experților în media digitală – publicitari, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+