2 min. de lectură

Comerțul electronic transfrontalier este în creștere în Europa

Comerțul electronic european a generat anul trecut o cifră de afaceri transfrontalieră de 107 miliarde EUR. Piața transfrontalieră a atins o cifră de afaceri de 237 miliarde EUR. Comparativ cu anul trecut, aceasta reprezintă o creștere de 32%

This article was translated for you by artificial intelligence
Comerțul electronic transfrontalier este în creștere în Europa

În 2022, comerțul electronic transfrontalier european a fost în valoare de 179 de miliarde EUR. Din această sumă, magazinele online au generat o cifră de afaceri record de 105,5 miliarde de euro. Raportul Cross-Border Commerce Europe arată că până la 32% din totalul vânzărilor online europene provin din vânzări transfrontaliere.

Vânzările totale online B2C în Europa au ajuns la 741 miliarde EUR. Aceasta reprezintă o creștere de 13% față de 2022. Din această cifră de afaceri totală, până la 32 % a fost generată de vânzările transfrontaliere.

Cine se descurcă bine?

Compania clasifică anual cele mai mari 500 de magazine online transfrontaliere din Europa, excluzând segmentul de călătorii.

În clasamentul primilor 10 retaileri europeni pentru 2023, IKEA este numărul unu. A realizat o cifră de afaceri de 5,2 miliarde de euro. Acesta este urmat de Zalando, H&M, Lego, Zara, Jysk, Lidl, Decathlon, Adidas și Notino completează top zece.

Cei mai mari 500 de comercianți cu amănuntul online transfrontalieri din Europa au înregistrat o scădere a vânzărilor din cauza mediului economic instabil și a concurenței din partea mărcilor americane și chineze. Cifra de afaceri a TOP 500 a scăzut cu 18%, până la 50 de miliarde de euro în 2023.

 

Distribuiți articolul
Articole similare
Facebook simplifică conținutul video: Tot conținutul devine în curând bobine
7 min. de lectură

Facebook simplifică conținutul video: Tot conținutul devine în curând bobine

Iată o actualizare a platformei care va schimba modul în care milioane de oameni partajează videoclipuri. Pe măsură ce Facebook simplifică crearea de videoclipuri, tocmai a anunțat că, în următoarele luni, fiecare videoclip încărcat pe platformă va deveni automat o rolă. Nu mai trebuie să alegeți între formate – totul este unificat acum. Să analizăm […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin deschide al 23-lea magazin din România în urma unei investiții de 3 milioane de euro
4 min. de lectură

Leroy Merlin deschide al 23-lea magazin din România în urma unei investiții de 3 milioane de euro

Ceea ce a început ca o investiție de 3 milioane de euro într-un centru comercial din România este de fapt parte a unui proiect mult mai mare. În timp ce majoritatea retailerilor reduc cheltuielile, gigantul francez Leroy Merlin își dublează investițiile în Europa de Est cu un plan care ar putea remodela întregul peisaj al […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Publicitatea Microsoft devine serioasă: actualizări majore care chiar contează
4 min. de lectură

Publicitatea Microsoft devine serioasă: actualizări majore care chiar contează

Microsoft Advertising tocmai a lansat cele mai importante actualizări din ultimele luni, abordând principalele probleme care au frustrat agenții de publicitate. Aceste schimbări ar putea face în sfârșit din platformă o alternativă serioasă la Google Ads. De la raportare revizuită la schimbări majore ale logicii Performance Max și importuri simplificate între platforme – iată ce […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+