2 min. de lectură

Comerțul electronic transfrontalier: Amazon conduce cursa globală de 360 de miliarde de dolari

Datele privind comerțul electronic la nivel mondial de la ECDB arată că Amazon și Alibaba sunt principalele entități din comerțul electronic transfrontalier. Conform ECDB, Amazon a realizat un GMV transfrontalier de 360 de miliarde de dolari în 2023, menținând în același timp o acoperire globală superioară și satisfacția clienților, ceea ce echivalează cu PIB-ul Egiptului.

This article was translated for you by artificial intelligence
Comerțul electronic transfrontalier: Amazon conduce cursa globală de 360 de miliarde de dolari
Sursă: Depositphotos

Alibaba controlează patru din cele mai mari zece piețe transfrontaliere, conform datelor ECDB. Piețele lor din Asia de Sud-Est generează venituri transfrontaliere substanțiale la Taobao și Tmall, care se ridică la 19,9 miliarde de dolari și, respectiv, 13,4 miliarde de dolari în 2023. Lazada conduce piața din Indonezia, dar AliExpress operează la nivel global. Rapoartele platformei ECDB arată că există operațiuni transfrontaliere de comerț electronic dincolo de acești titani. Shopee conduce atât Asia de Sud-Est, cât și America Latină, în timp ce eBay împreună cu Zalando se concentrează pe vânzările de pe piața europeană.

cross-border e-commerce

Source: ECDB

MercadoLibre controlează piața din America Latină, în timp ce Walmart deține o putere semnificativă atât în Canada, cât și în Mexic.

Această analiză a tendințelor pieței demonstrează că succesul comerțului electronic transfrontalier derivă din concentrarea regională selectivă și nu din acoperirea la nivel mondial.

Pe măsură ce piețele emergente se extind prin intermediul logisticii îmbunătățite, strategia de concentrare continuă să fie eficientă. Analiza demonstrează că alegerea selectivă a pieței depășește adesea acoperirea geografică generală ca factor-cheie de succes în sectoarele comerțului electronic transfrontalier.

Distribuiți articolul
Articole similare
Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic
4 min. de lectură

Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic

Ați primit un e-mail despre modificările aduse modului în care Google Tag Manager (GTM) va încărca etichetele Google Ads și Floodlight începând cu 10 aprilie 2025? Această actualizare poate afecta urmărirea conversiilor, remarketing-ul și modul în care gestionați etichetele în GTM. Ce anume se schimbă, de ce se întâmplă și ce ar trebui să faceți? […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
IA, Deepfakes și site-uri web frauduloase. Marketingul digital nu a fost niciodată mai riscant
5 min. de lectură

IA, Deepfakes și site-uri web frauduloase. Marketingul digital nu a fost niciodată mai riscant

Publicitatea digitală se schimbă mai rapid ca niciodată, iar mărcile de comerț electronic, împreună cu agențiile de marketing, trebuie să țină pasul cu noile provocări și oportunități. Raportul Industry Pulse trasează tendințele, amenințările, deepfakes și inovațiile care vor influența publicitatea online în anul următor. Acesta se bazează pe opiniile experților în media digitală – publicitari, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+