2 min. de lectură

Comerțul electronic transfrontalier: Amazon conduce cursa globală de 360 de miliarde de dolari

Datele privind comerțul electronic la nivel mondial de la ECDB arată că Amazon și Alibaba sunt principalele entități din comerțul electronic transfrontalier. Conform ECDB, Amazon a realizat un GMV transfrontalier de 360 de miliarde de dolari în 2023, menținând în același timp o acoperire globală superioară și satisfacția clienților, ceea ce echivalează cu PIB-ul Egiptului.

This article was translated for you by artificial intelligence
Comerțul electronic transfrontalier: Amazon conduce cursa globală de 360 de miliarde de dolari
Sursă: Depositphotos

Alibaba controlează patru din cele mai mari zece piețe transfrontaliere, conform datelor ECDB. Piețele lor din Asia de Sud-Est generează venituri transfrontaliere substanțiale la Taobao și Tmall, care se ridică la 19,9 miliarde de dolari și, respectiv, 13,4 miliarde de dolari în 2023. Lazada conduce piața din Indonezia, dar AliExpress operează la nivel global. Rapoartele platformei ECDB arată că există operațiuni transfrontaliere de comerț electronic dincolo de acești titani. Shopee conduce atât Asia de Sud-Est, cât și America Latină, în timp ce eBay împreună cu Zalando se concentrează pe vânzările de pe piața europeană.

cross-border e-commerce

Source: ECDB

MercadoLibre controlează piața din America Latină, în timp ce Walmart deține o putere semnificativă atât în Canada, cât și în Mexic.

Această analiză a tendințelor pieței demonstrează că succesul comerțului electronic transfrontalier derivă din concentrarea regională selectivă și nu din acoperirea la nivel mondial.

Pe măsură ce piețele emergente se extind prin intermediul logisticii îmbunătățite, strategia de concentrare continuă să fie eficientă. Analiza demonstrează că alegerea selectivă a pieței depășește adesea acoperirea geografică generală ca factor-cheie de succes în sectoarele comerțului electronic transfrontalier.

Distribuiți articolul
Articole similare
Facebook simplifică conținutul video: Tot conținutul devine în curând bobine
7 min. de lectură

Facebook simplifică conținutul video: Tot conținutul devine în curând bobine

Iată o actualizare a platformei care va schimba modul în care milioane de oameni partajează videoclipuri. Pe măsură ce Facebook simplifică crearea de videoclipuri, tocmai a anunțat că, în următoarele luni, fiecare videoclip încărcat pe platformă va deveni automat o rolă. Nu mai trebuie să alegeți între formate – totul este unificat acum. Să analizăm […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin deschide al 23-lea magazin din România în urma unei investiții de 3 milioane de euro
4 min. de lectură

Leroy Merlin deschide al 23-lea magazin din România în urma unei investiții de 3 milioane de euro

Ceea ce a început ca o investiție de 3 milioane de euro într-un centru comercial din România este de fapt parte a unui proiect mult mai mare. În timp ce majoritatea retailerilor reduc cheltuielile, gigantul francez Leroy Merlin își dublează investițiile în Europa de Est cu un plan care ar putea remodela întregul peisaj al […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Publicitatea Microsoft devine serioasă: actualizări majore care chiar contează
4 min. de lectură

Publicitatea Microsoft devine serioasă: actualizări majore care chiar contează

Microsoft Advertising tocmai a lansat cele mai importante actualizări din ultimele luni, abordând principalele probleme care au frustrat agenții de publicitate. Aceste schimbări ar putea face în sfârșit din platformă o alternativă serioasă la Google Ads. De la raportare revizuită la schimbări majore ale logicii Performance Max și importuri simplificate între platforme – iată ce […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+