2 min. de lectură

Cheltuielile publicitare din Marea Britanie au ajuns la 9,2 miliarde de lire sterline în T1 în acest an

Scena britanică a publicității a depășit recordurile de cheltuieli din primul trimestru. Noile cifre de la Advertising Association și WARC arată o creștere uimitoare de 9,3% a cheltuielilor publicitare, ducând astfel întreaga sumă la un uimitor 9,2 miliarde de lire sterline între ianuarie și martie.

This article was translated for you by artificial intelligence
Cheltuielile publicitare din Marea Britanie au ajuns la 9,2 miliarde de lire sterline în T1 în acest an
Sursă: Depositphotos

Determinată în principal de expansiunea constantă a publicității digitale, această creștere uimitoare a marketingului digital și online a depășit estimările anterioare cu peste trei puncte procentuale. Canalele online dețin astăzi un uimitor 79,7% din cheltuielile totale de publicitate pentru Regatul Unit.

În viitor, analiștii din industrie văd că ascensiunea continuă. Cu o creștere de 9,2% așteptată în al doilea trimestru, investițiile în publicitate ar putea crește la 9,7 miliarde de lire sterline.

Source: AA/WARC Expenditure Report, July 2024

Experții prognozează acum o rată anuală de creștere de 7,7%, astfel încât viziunea întregului an a fost schimbată în sus. Până la sfârșitul anului, acest lucru ar stimula marketingul digital și online din Marea Britanie la o uimitoare 39,4 miliarde de lire sterline.

Există mai multe industrii pregătite pentru performanțe deosebit de mari:

  • Publicitate în afara locuinței: +12,5%
  • Publicitate în Rețeaua de căutare: + 10.1%
  • Radio: +5.5%

Condus de o vară plină de evenimente sportive, Broadcaster Video On- Demand (BVOD) este special setat să depășească pragul de 1 miliard de lire sterline pentru prima dată.

Distribuiți articolul
Articole similare
Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic
4 min. de lectură

Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic

Ați primit un e-mail despre modificările aduse modului în care Google Tag Manager (GTM) va încărca etichetele Google Ads și Floodlight începând cu 10 aprilie 2025? Această actualizare poate afecta urmărirea conversiilor, remarketing-ul și modul în care gestionați etichetele în GTM. Ce anume se schimbă, de ce se întâmplă și ce ar trebui să faceți? […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
IA, Deepfakes și site-uri web frauduloase. Marketingul digital nu a fost niciodată mai riscant
5 min. de lectură

IA, Deepfakes și site-uri web frauduloase. Marketingul digital nu a fost niciodată mai riscant

Publicitatea digitală se schimbă mai rapid ca niciodată, iar mărcile de comerț electronic, împreună cu agențiile de marketing, trebuie să țină pasul cu noile provocări și oportunități. Raportul Industry Pulse trasează tendințele, amenințările, deepfakes și inovațiile care vor influența publicitatea online în anul următor. Acesta se bazează pe opiniile experților în media digitală – publicitari, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+