2 min. de lectură

Cheltuielile publicitare din Marea Britanie au ajuns la 9,2 miliarde de lire sterline în T1 în acest an

Scena britanică a publicității a depășit recordurile de cheltuieli din primul trimestru. Noile cifre de la Advertising Association și WARC arată o creștere uimitoare de 9,3% a cheltuielilor publicitare, ducând astfel întreaga sumă la un uimitor 9,2 miliarde de lire sterline între ianuarie și martie.

This article was translated for you by artificial intelligence
Cheltuielile publicitare din Marea Britanie au ajuns la 9,2 miliarde de lire sterline în T1 în acest an
Sursă: Depositphotos

Determinată în principal de expansiunea constantă a publicității digitale, această creștere uimitoare a marketingului digital și online a depășit estimările anterioare cu peste trei puncte procentuale. Canalele online dețin astăzi un uimitor 79,7% din cheltuielile totale de publicitate pentru Regatul Unit.

În viitor, analiștii din industrie văd că ascensiunea continuă. Cu o creștere de 9,2% așteptată în al doilea trimestru, investițiile în publicitate ar putea crește la 9,7 miliarde de lire sterline.

Source: AA/WARC Expenditure Report, July 2024

Experții prognozează acum o rată anuală de creștere de 7,7%, astfel încât viziunea întregului an a fost schimbată în sus. Până la sfârșitul anului, acest lucru ar stimula marketingul digital și online din Marea Britanie la o uimitoare 39,4 miliarde de lire sterline.

Există mai multe industrii pregătite pentru performanțe deosebit de mari:

  • Publicitate în afara locuinței: +12,5%
  • Publicitate în Rețeaua de căutare: + 10.1%
  • Radio: +5.5%

Condus de o vară plină de evenimente sportive, Broadcaster Video On- Demand (BVOD) este special setat să depășească pragul de 1 miliard de lire sterline pentru prima dată.

Distribuiți articolul
Articole similare
Tendințe de comerț electronic de Black Friday 2024: Partea 2
3 min. de lectură

Tendințe de comerț electronic de Black Friday 2024: Partea 2

Să ne bazăm pe ceea ce am acoperit mai devreme și să explorăm mai multe tendințe și strategii care vor face o diferență reală în acest Black Friday 2024. Aceste abordări de nivel următor vă vor ajuta să creați o experiență de cumpărături care nu numai că implică clienții, ci și vă sporește profitul.

Citiți articolul
Comerțul electronic european ajunge la 887 de miliarde de euro, în ciuda provocărilor de pe piață în 2023
3 min. de lectură

Comerțul electronic european ajunge la 887 de miliarde de euro, în ciuda provocărilor de pe piață în 2023

Sectorul european al comerțului electronic digital a rămas rezilient în 2023, crescând cu 3%, deoarece cifra de afaceri totală a comerțului electronic B2C a crescut de la 864 de miliarde EUR la 887 de miliarde EUR. Cu toate acestea, această extindere maschează provocări semnificative pentru industrie, potrivit unui nou raport al E-commerce Europe și al […]

Citiți articolul
7 strategii puternice de dovadă socială pentru a crește vânzările de comerț electronic
4 min. de lectură

7 strategii puternice de dovadă socială pentru a crește vânzările de comerț electronic

Te-ai întrebat vreodată de ce unele magazine online par să atragă clienți fără efort, în timp ce altele se luptă? Secretul ar putea fi mai simplu decât credeți: este vorba despre dovada socială. În acest ghid, ne vom scufunda în lumea psihologiei comerțului electronic și vom explora șapte moduri puternice de a utiliza dovada socială […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+