2 min. de lectură

Cheltuielile publicitare din Marea Britanie au ajuns la 9,2 miliarde de lire sterline în T1 în acest an

Scena britanică a publicității a depășit recordurile de cheltuieli din primul trimestru. Noile cifre de la Advertising Association și WARC arată o creștere uimitoare de 9,3% a cheltuielilor publicitare, ducând astfel întreaga sumă la un uimitor 9,2 miliarde de lire sterline între ianuarie și martie.

This article was translated for you by artificial intelligence
Cheltuielile publicitare din Marea Britanie au ajuns la 9,2 miliarde de lire sterline în T1 în acest an
Sursă: Depositphotos

Determinată în principal de expansiunea constantă a publicității digitale, această creștere uimitoare a marketingului digital și online a depășit estimările anterioare cu peste trei puncte procentuale. Canalele online dețin astăzi un uimitor 79,7% din cheltuielile totale de publicitate pentru Regatul Unit.

În viitor, analiștii din industrie văd că ascensiunea continuă. Cu o creștere de 9,2% așteptată în al doilea trimestru, investițiile în publicitate ar putea crește la 9,7 miliarde de lire sterline.

Source: AA/WARC Expenditure Report, July 2024

Experții prognozează acum o rată anuală de creștere de 7,7%, astfel încât viziunea întregului an a fost schimbată în sus. Până la sfârșitul anului, acest lucru ar stimula marketingul digital și online din Marea Britanie la o uimitoare 39,4 miliarde de lire sterline.

Există mai multe industrii pregătite pentru performanțe deosebit de mari:

  • Publicitate în afara locuinței: +12,5%
  • Publicitate în Rețeaua de căutare: + 10.1%
  • Radio: +5.5%

Condus de o vară plină de evenimente sportive, Broadcaster Video On- Demand (BVOD) este special setat să depășească pragul de 1 miliard de lire sterline pentru prima dată.

Distribuiți articolul
Articole similare
Peste 7.000 de marketeri se îndreaptă spre Budapesta – Iată de ce
3 min. de lectură

Peste 7.000 de marketeri se îndreaptă spre Budapesta – Iată de ce

Affiliate World Europe vine la Budapesta pe 4-5 septembrie 2025, la Hungexpo Budapest Congress and Exhibition Center. Această conferință premieră de marketing afiliat reunește cei mai buni marketeri, agenții de publicitate și inovatori în domeniul tehnologiei pentru două zile de networking, învățare și dezvoltare a afacerilor.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
AI Opportunity Score al Meta este acum disponibil pentru toate conturile de anunțuri
3 min. de lectură

AI Opportunity Score al Meta este acum disponibil pentru toate conturile de anunțuri

Meta a finalizat lansarea globală a funcției Opportunity Score în toate conturile de publicitate, după fazele inițiale de testare care au început la începutul acestui an. Instrumentul de optimizare bazat pe inteligență artificială își propune să ajute agenții de publicitate să își îmbunătățească performanța campaniei prin recomandări sistematice.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+