2 min. de lectură

Cheltuielile online din Marea Britanie cresc pe măsură ce sportul modelează obiceiurile de cumpărături – Comerț electronic

Potrivit unei analize actuale a consumatorilor de la AliExpress, tendințele britanice de vânzare cu amănuntul online s-au schimbat semnificativ, iar evenimentele sportive influențează în cea mai mare parte comportamentul de cumpărare.

This article was translated for you by artificial intelligence
Cheltuielile online din Marea Britanie cresc pe măsură ce sportul modelează obiceiurile de cumpărături – Comerț electronic
Sursă: Depositphotos

Potrivit sondajului realizat în numeroase națiuni europene, consumatorii din Marea Britanie petrec mai mult timp și bani online decât au făcut-o vreodată. Britanicii petreceau, în medie, aproape cinci ore pe săptămână citind bunuri pe internet; Milenialii (cu vârste cuprinse între 35 și 44 de ani) conduc acuzația; Aproape 56% din achizițiile lor au fost efectuate online.

În mod fascinant, comportamentul consumatorilor s-a schimbat odată cu sporturile de vară din 2024. În timp ce 40% dintre respondenți consideră că achizițiile online au făcut sportul mai accesibil în acest an, peste o treime dintre respondenți au declarat că evenimentele sportive le-au afectat selecțiile de modă.

Principalele categorii de cheltuieli s-au schimbat; Alimentele și băuturile au ocupat prima scenă, depășind hainele în clasament. Britanicii care cumpără bunuri de sărbătoare pentru a le savura în timp ce urmăresc evenimente sportive sunt creditați cu această schimbare. Pe o perioadă de trei luni, cheltuielile medii pe internet s-au dovedit a fi oarecum remarcabile de 600 de lire sterline.

Cu peste jumătate dintre consumatorii din Marea Britanie mărturisind că utilizează aceste site-uri, piețele online încă se adună. Elementele cheie care alimentează această tendință sunt menționate ca confortul, costul competitiv și gama largă de produse.

Cu trei sferturi dintre respondenți spunând că practicarea sportului le ajută sănătatea mintală, sondajul a subliniat, de asemenea, efectele bune ale sportului asupra contactelor sociale și a sănătății mintale.

Este evident, pe măsură ce cumpărarea online se dezvoltă, că evenimentele exterioare, cum ar fi evenimentele sportive mari, pot afecta foarte mult comportamentul clienților și modelele de cheltuieli. În lumea dinamică a comerțului electronic, atât comercianții cu amănuntul, cât și piețele vor trebui să rămână agile pentru a îndeplini aceste nevoi în schimbare.

Distribuiți articolul
Articole similare
De ce M&S a ales TikTok Shop și Zalando pentru creștere
3 min. de lectură

De ce M&S a ales TikTok Shop și Zalando pentru creștere

Gigantul britanic de retail Marks & Spencer își schimbă semnificativ strategia de vânzări online. Potrivit unui raport ChannelX, compania a semnat un acord cu Zalando pentru a se ocupa de toată logistica din Europa continentală și intră simultan în TikTok Shop, unde un produs de înfrumusețare se vinde la fiecare secundă în Marea Britanie.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Magazinul TikTok a blocat 70 de milioane de produse în șase luni
3 min. de lectură

Magazinul TikTok a blocat 70 de milioane de produse în șase luni

TikTok Shop a publicat cifre care arată amploarea luptei împotriva fraudei în comerțul online. Platforma a respins peste 70 de milioane de produse înainte de listare în primele șase luni ale anului 2025 – cu 40% mai mult decât în semestrul precedent. În plus, au refuzat 1,4 milioane de cereri de înregistrare a vânzătorilor.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Returnările de depozit pot funcționa pentru produse cosmetice? Kaufland testează ideea
3 min. de lectură

Returnările de depozit pot funcționa pentru produse cosmetice? Kaufland testează ideea

Retailerul german lansează un proiect pilot care ar putea schimba jocul ambalajelor. Clienții Kaufland din München returnează acum ambalajele goale de cosmetice în același mod în care ar returna o sticlă de Coca-Cola – pentru 29 de cenți fiecare la aparatul de depozitare. Detaliile provin din comunicatul de presă al lui Kaufland publicat în redacția […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU