Potrivit sondajului realizat în numeroase națiuni europene, consumatorii din Marea Britanie petrec mai mult timp și bani online decât au făcut-o vreodată. Britanicii petreceau, în medie, aproape cinci ore pe săptămână citind bunuri pe internet; Milenialii (cu vârste cuprinse între 35 și 44 de ani) conduc acuzația; Aproape 56% din achizițiile lor au fost efectuate online.
În mod fascinant, comportamentul consumatorilor s-a schimbat odată cu sporturile de vară din 2024. În timp ce 40% dintre respondenți consideră că achizițiile online au făcut sportul mai accesibil în acest an, peste o treime dintre respondenți au declarat că evenimentele sportive le-au afectat selecțiile de modă.
Principalele categorii de cheltuieli s-au schimbat; Alimentele și băuturile au ocupat prima scenă, depășind hainele în clasament. Britanicii care cumpără bunuri de sărbătoare pentru a le savura în timp ce urmăresc evenimente sportive sunt creditați cu această schimbare. Pe o perioadă de trei luni, cheltuielile medii pe internet s-au dovedit a fi oarecum remarcabile de 600 de lire sterline.
Cu peste jumătate dintre consumatorii din Marea Britanie mărturisind că utilizează aceste site-uri, piețele online încă se adună. Elementele cheie care alimentează această tendință sunt menționate ca confortul, costul competitiv și gama largă de produse.
Cu trei sferturi dintre respondenți spunând că practicarea sportului le ajută sănătatea mintală, sondajul a subliniat, de asemenea, efectele bune ale sportului asupra contactelor sociale și a sănătății mintale.
Este evident, pe măsură ce cumpărarea online se dezvoltă, că evenimentele exterioare, cum ar fi evenimentele sportive mari, pot afecta foarte mult comportamentul clienților și modelele de cheltuieli. În lumea dinamică a comerțului electronic, atât comercianții cu amănuntul, cât și piețele vor trebui să rămână agile pentru a îndeplini aceste nevoi în schimbare.