2 min. de lectură

Cercetările privind comerțul cu amănuntul din SUA arată un boom al comerțului electronic în contextul unei creșteri globale modeste

Datele recente de la Retail Monitor al Federației Naționale de Retail și CNBC prezintă o imagine complexă a performanței sectorului de retail din iunie. Deși dezvoltarea generală a rămas lentă, comerțul electronic a continuat să depășească foarte mult comerțul cu amănuntul convențional.

This article was translated for you by artificial intelligence
Cercetările privind comerțul cu amănuntul din SUA arată un boom al comerțului electronic în contextul unei creșteri globale modeste
Sursă: Depositphotos

Cifrele reflectă o bază de clienți precaută care încă negociază incertitudinea economică. Matthew Shay, președinte și CEO al NRF, a subliniat că consumatorii au încă opțiuni cu privire la cheltuielile lor și favorizează nevoile de bază mai presus de lux. Deși inflația legată de servicii rămâne un motiv de îngrijorare, această tendință este valabilă chiar și cu o rată a inflației aproape zero pentru bunuri.

Examinând cifrele, vânzările totale cu amănuntul – excluzând mașinile și benzina – au înregistrat un câștig modest de 0,47% de la o lună la alta și un nivel mai semnificativ de 3,42% față de anul precedent. Față de performanța din luna mai, aceste cifre arată o îmbunătățire slabă.

Cu vânzări online și non-magazin în creștere cu 23,08% față de anul precedent, sectorul comerțului electronic a ieșit câștigător clar. Această rată de dezvoltare a depășit-o pe cea a comerțului cu amănuntul fizic, subliniind schimbarea continuă a gusturilor consumatorilor față de mediile de cumpărare online.

Analiza pe categorii a produs un sac mixt de constatări. În timp ce anumite industrii, cum ar fi bunurile de bază și magazinele alimentare, au înregistrat o expansiune, altele, inclusiv comercianții cu amănuntul de electronice și mobilier, s-au confruntat cu reduceri. Magazinele de haine și accesorii au înregistrat în special un declin modest de la o lună la alta, dar au înregistrat o creștere bună de la an la an.

Aceste rezultate diverse în mai multe sectoare de retail evidențiază procesele complexe în acțiune în mediul economic actual. Modelele de cheltuieli ale consumatorilor se schimbă pe măsură ce negociază rate ridicate ale împrumuturilor și inflația continuă în unele industrii, transformând astfel scena comerțului cu amănuntul în direcții neanticipate până acum.

Distribuiți articolul
Articole similare
Piața germană de comerț electronic se confruntă cu o schimbare majoră pe măsură ce platformele chineze câștigă teren
3 min. de lectură

Piața germană de comerț electronic se confruntă cu o schimbare majoră pe măsură ce platformele chineze câștigă teren

Conform ECDB (E-commerce Data Base), peisajul european al comerțului electronic se schimbă dramatic, pe măsură ce platformele chineze captează o parte mai mare din piață. Pe măsură ce creșterea comerțului electronic intern în China încetinește la doar 3,5% în 2023 – mai puțin decât creșterea majorității celor mai importante 10 piețe globale – giganții chinezi […]

Citiți articolul
58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale
3 min. de lectură

58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale

Comercianții cu amănuntul constată că, în timp ce clienții adoră reducerile, aceștia sunt, de asemenea, preocupați de confidențialitatea lor atunci când împărtășesc informații personale. Potrivit unui studiu recent al companiei de consultanță în domeniul transformării digitale Daemon, ofertele promoționale și e-mailurile pentru reduceri rămân o atracție puternică pentru toate generațiile; generația Millennials conduce cu 67%, […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+