4 min. de lectură

Care sunt unele dintre preocupările legate de securitate pentru piețele online?

Piețele online din terenul digital modern au multe probleme de securitate care le compromit operațiunile și încrederea utilizatorilor. Sofisticarea comportamentului necinstit crește odată cu expansiunea comerțului electronic. Strategiile de marketing digital și online trebuie să evolueze, deoarece piețele online trebuie să rezolve unele dintre problemele importante dacă doresc să garanteze tranzacții sigure și să păstreze încrederea clienților.

This article was translated for you by artificial intelligence
Care sunt unele dintre preocupările legate de securitate pentru piețele online?
Sursă: Depositphotos

În industria cu potențial ridicat, 42% dintre companii văd frauda ca principal risc, în creștere de la 31% în 2022, potrivit raportului Rapyd State of Payments 2024.1. Acceptarea inovațiilor IA pe măsură ce negociați incertitudinea în materie de reglementare

Oferind o personalizare sporită, capacități de căutare mai bune și detectarea fraudelor în timp real, inteligența artificială (AI) este probabil să transforme piețele online în 2024. Cu toate acestea, mediul de reglementare din jurul inteligenței artificiale este necunoscut, ceea ce complică eforturile de implementare. Piețele trebuie să coopereze cu companiile de plăți calificate în negocierea acestor sisteme, creând în același timp idei creative. În special în domenii precum evaluarea creditului și evaluarea riscurilor, este imperativ să se minimizeze posibilele prejudecăți în procesele decizionale bazate pe AI. Transparența în erorile de fraudă ale inteligenței artificiale necesită modele care să susțină exact concluziile acestora.

2. Negocierea rețelei complicate de norme internaționale

Operarea la nivel global a platformelor digitale și de marketing online expune piețele de internet la un labirint de reguli străine. Ignorarea orientărilor stabilite de grupuri precum Grupul de Acțiune Financiară Internațională (GAFI) ar putea cauza amenzi grave și prejudicii reputației. Prin intermediul unor sisteme puternice de monitorizare care identifică tranzacțiile cu risc ridicat, furnizorii de plăți sofisticați pot facilita conformitatea. Protejarea activităților împotriva controlului normativ depinde în principal de acțiuni proactive, inclusiv de obligația strictă de diligență și de o mai bună monitorizare a tranzacțiilor.

Source: Rapyd’s 2024 State of Cross-Border Payments Study

3. Protejarea datelor consumatorilor din era digitală

Protecția datelor clienților a devenit prima prioritate, legi precum GDPR impunând deschidere în colectarea și utilizarea datelor. Piețele online ar trebui să fie explicite cu privire la politicile lor de gestionare a datelor dacă doresc să consolideze încrederea și să sprijine deciziile înțelepte. Politicile excelente de securitate a datelor nu numai că securizează datele clienților, ci ajută și la crearea unei baze de clienți devotate.

4. Combaterea furtului și garantarea tranzacțiilor

Protejarea datelor sensibile și asigurarea tranzacțiilor online ocupă primul loc în economia mondială de astăzi. Este imperativ să colaborați cu companii de plată de încredere care oferă strategii personalizate de prevenire a fraudei. Aceste soluții ar trebui să se schimbe pentru a se potrivi nevoilor specifice ale companiei și reglementărilor legale, garantând astfel identificarea în timp real și reducerea riscurilor. Practicienii de marketing digital și online trebuie să acorde prioritate prevenirii eficiente a fraudei, care depinde de dezvoltarea încrederii prin raportare deschisă și comunicare clară privind gestionarea comportamentului dubios.

Prin depășirea acestor obstacole, piețele online pot oferi un spațiu sigur și fiabil pentru vânzători și consumatori în egală măsură. Cheia succesului pe terenul digital complicat al anului 2024 și dincolo de acesta este cooperarea cu furnizorii de plăți de încredere, adaptarea constantă la amenințările în schimbare, utilizarea tehnologiei moderne și inițiativele de educație continuă.

Distribuiți articolul
Articole similare
58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale
3 min. de lectură

58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale

Comercianții cu amănuntul constată că, în timp ce clienții adoră reducerile, aceștia sunt, de asemenea, preocupați de confidențialitatea lor atunci când împărtășesc informații personale. Potrivit unui studiu recent al companiei de consultanță în domeniul transformării digitale Daemon, ofertele promoționale și e-mailurile pentru reduceri rămân o atracție puternică pentru toate generațiile; generația Millennials conduce cu 67%, […]

Citiți articolul
Digital Wallet Passes: Stimulați-vă vânzările de comerț electronic cu cupoane mobile
5 min. de lectură

Digital Wallet Passes: Stimulați-vă vânzările de comerț electronic cu cupoane mobile

De la legitimații de îmbarcare de bază la instrumente de marketing eficiente, legitimațiile de portofel digitale au cunoscut o dezvoltare semnificativă. În cadrul aplicațiilor de portofel mobil precum Apple Wallet, Google Pay și Samsung Pay, aceste reprezentări digitale pot conține orice, de la permise de îmbarcare și bilete la carduri de membru, carduri de fidelitate […]

Citiți articolul
88% dintre cumpărători doresc Omnichannel: 5 strategii cheie pentru succesul comerțului cu amănuntul modern
6 min. de lectură

88% dintre cumpărători doresc Omnichannel: 5 strategii cheie pentru succesul comerțului cu amănuntul modern

Cel mai recent raport anual Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) aduce noi informații cu privire la direcția în care se îndreaptă așteptările cumpărătorilor actuali. Studiul a fost realizat pe un eșantion de peste 8 000 de clienți din țări precum SUA, Marea Britanie, Franța, Germania, Canada, Australia și India. De ce este omnichannel cuvântul la […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+