
Calitatea, consecvența și proximitatea se dovedesc a fi pietrele de temelie ale fidelizării. Acestea depășesc chiar aspecte atractive precum reducerile și chilipirurile. Încrederea în comerțul electronic depășește orice altceva.

Source: Intuit
Dacă vă decideți să oferiți cadouri clienților, cu siguranță va fi nevoie
Oamenii tind să dea înapoi ceea ce au primit de la alții. Ei răspund în mod natural pozitiv la un cadou, chiar dacă nu l-au cerut. Relația dintre client și marcă rămâne puternică dacă consumatorul simte că există un schimb de valoare – că primește ceva în schimb pentru comportamentul său loial.
31% dintre consumatori consideră că este important ca mărcile să îi recompenseze cu oferte speciale și reduceri. 64% dintre tinerii cu vârste cuprinse între 18 și 34 de ani se așteaptă ca mărcile să îi recompenseze cu oferte speciale și reduceri (comparativ cu 53% în general).
Încrederea nu este o frază goală
Identitatea în branding este importantă deoarece reflectă modul în care brandul se identifică cu clientul. Consumatorii preferă mărcile care le reflectă valorile, ceea ce îi ajută să evite disconfortul de a simți un conflict între aceste valori. Din ce în ce mai mult, oamenii vor alege mărci care se simt ca o reflectare a lor.
35% dintre consumatori spun că este important ca mărcile să îi facă să se simtă bine. 23% dintre tinerii cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani spun că este important ca mărcile să le reflecte valorile personale (comparativ cu 18% în general).
Studiul cuprinzător a inclus date din SUA, Canada, Australia și Regatul Unit.