3 min. de lectură

Campaniile LinkedIn au instrumente noi. Folosind AI, desigur

LinkedIn introduce mai multe modalități noi de a ajuta marketerii B2B să își atingă obiectivele. Aproape 90% dintre marketerii B2B sunt optimiști cu privire la capacitatea lor de a crește vânzările în anul următor, conform propriilor cercetări ale LinkedIn.

This article was translated for you by artificial intelligence
Campaniile LinkedIn au instrumente noi. Folosind AI, desigur
Sursă: Depositphotos

The Wire

Pe măsură ce formatul video scurt ia amploare pe rețelele sociale (și nu numai acolo), LinkedIn pilotează programul The Wire. Acesta permite comercianților să promoveze anunțuri video în feed, alături de conținut de la profiluri de încredere. Printre primii participanți la program se numără editori importanți precum Barron’s, Bloomberg și The Wall Street Journal.

75% dintre adulții din SUA petrec până la două ore pe zi vizionând materiale video de format scurt, iar numărul de materiale video încărcate pe LinkedIn crește cu 45% de la an la an, testăm o nouă inițiativă care vă va permite să promovați anunțuri video în feed alături de conținut de încredere din partea editorilor”, scrie Lindsey Edwards, vicepreședinte al LinkedIn pentru gestionarea produselor.

Inteligența artificială primește un impuls

LinkedIn își extinde suita Accelerate de instrumente bazate pe inteligența artificială. S-a dovedit că acestea îmbunătățesc dramatic eficiența și rentabilitatea campaniilor. Noile caracteristici includ:

  • Integrarea Microsoft Designer: Acest instrument ajută marketerii să creeze și să personalizeze creații atractive, oferind mai multe opțiuni de design care pot fi adaptate nevoilor specifice ale unui brand.
  • Targetare avansată: Marketerii pot acum să rafineze targetarea campaniilor prin integrarea datelor proprii cu datele din platforma LinkedIn și să excludă anumite companii sau liste terțe.
  • AI Marketing Assistant: Acest asistent ajută la ghidarea creării campaniilor și oferă informații și recomandări pentru îmbunătățirea performanței anunțurilor.

Campanii generate de AI

Un număr semnificativ de marketeri B2B (66%) utilizează deja AI generativ în activitatea lor. Platforma Accelerate a LinkedIn integrează în continuare AI pentru a eficientiza crearea și gestionarea campaniilor. Principalele caracteristici includ:

  • Personalizare creativă: Microsoft Designer ajută la crearea și personalizarea creațiilor publicitare pe baza datelor introduse de utilizatori.
  • O mai bună utilizare a datelor: Agenții de marketing pot combina datele proprii ale clienților cu datele LinkedIn pentru a ținti mai bine potențialii cumpărători.
  • Asistent conversațional.

Bazându-sepe succesul noilor formate de anunțuri, cum ar fi Live Event Ads și Thought Leader Ads, LinkedIn continuă să inoveze modalități prin care marketerii să ajungă la publicul lor și să îl implice. Platforma este concepută pentru a-i ajuta pe marketerii B2B să creeze campanii convingătoare, care generează conversații și construiesc încredere cu cumpărătorii.

Distribuiți articolul
Articole similare
Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic
4 min. de lectură

Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic

Ați primit un e-mail despre modificările aduse modului în care Google Tag Manager (GTM) va încărca etichetele Google Ads și Floodlight începând cu 10 aprilie 2025? Această actualizare poate afecta urmărirea conversiilor, remarketing-ul și modul în care gestionați etichetele în GTM. Ce anume se schimbă, de ce se întâmplă și ce ar trebui să faceți? […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
IA, Deepfakes și site-uri web frauduloase. Marketingul digital nu a fost niciodată mai riscant
5 min. de lectură

IA, Deepfakes și site-uri web frauduloase. Marketingul digital nu a fost niciodată mai riscant

Publicitatea digitală se schimbă mai rapid ca niciodată, iar mărcile de comerț electronic, împreună cu agențiile de marketing, trebuie să țină pasul cu noile provocări și oportunități. Raportul Industry Pulse trasează tendințele, amenințările, deepfakes și inovațiile care vor influența publicitatea online în anul următor. Acesta se bazează pe opiniile experților în media digitală – publicitari, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+