2 min. de lectură

Binele, răul și urâtul: ce așteaptă britanicii de la recenziile online

Un sondaj recent (date colectate de la 1.002 consumatori generali din Marea Britanie în aprilie 2024) realizat de Capital on Tap a dezvăluit ce îi face pe oameni să lase recenzii online, bune sau rele. 46% dintre britanici nu ar cumpăra de la o companie dacă o recenzie ar spune că este gunoi.

This article was translated for you by artificial intelligence
Binele, răul și urâtul: ce așteaptă britanicii de la recenziile online
Sursă: Depositphotos

Principalul motiv pentru care oamenii lasă recenzii negative este un produs sau serviciu slab, 72% dintre oameni ar face acest lucru în această situație. Dar nu este vorba doar de produsul în sine, 69% ar lăsa o recenzie negativă dacă ar avea o experiență proastă cu o companie națională, 66% cu o afacere mică.

Interesant este că britanicii sunt mai iertători cu întreprinderile mici decât cu companiile mai mari. Belfast este orașul cel mai probabil să lase o recenzie negativă, 90% dintre locuitori ar face acest lucru. Urmează Bristol și Brighton, 88% și, respectiv, 84%.

Source: Capitalontap.com

Dar Brighton este, de asemenea, orașul cel mai probabil să lase recenzii pozitive, 94% dintre locuitori ar face acest lucru în toate situațiile de cumpărare. Când vine vorba de ceea ce conduce la recenzii pozitive, o bună valoare pentru bani este esențială, 84% dintre oameni ar lăsa o recenzie pozitivă dacă ar crede că produsul sau serviciul are o valoare bună. Un serviciu bun pentru clienți este, de asemenea, important, 83% dintre oameni ar lăsa o recenzie pozitivă dacă afacerea ar oferi servicii excelente.

Alex Miles, COO la Capital on Tap, spune că recenziile negative pot avea un impact mare asupra comportamentului consumatorilor. El sfătuiește proprietarii de afaceri să nu ignore feedback-ul negativ, ci să-l folosească ca o oportunitate de a rezolva problema și de a arăta potențialilor clienți că vă pasă de experiențele individuale. Încurajați recenziile făcând procesul ușor și personal.

Distribuiți articolul
Articole similare
Anunțurile cu pauză vor transforma comerțul electronic?
3 min. de lectură

Anunțurile cu pauză vor transforma comerțul electronic?

Publicitatea digitală este în continuă evoluție și se adaptează la comportamentul consumatorilor. Cea mai recentă tendință care modelează marketingul online pe platformele de streaming este pauza publicitară. Acesta este un nou format publicitar care apare atunci când telespectatorii fac o pauză la conținutul pe care îl urmăresc.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Cele mai bune strategii de marketing digital pentru întreprinderile mici în 2025
26 min. de lectură

Cele mai bune strategii de marketing digital pentru întreprinderile mici în 2025

Experiența cu numeroase e-shop-uri arată cum tehnologia și relațiile conduc la creștere. Pentru 2025, strategiile dovedite includ SEO, AI, marketingul de conținut, PPC și crearea de comunități – majoritatea necesitând doar timp și efort, nu bugete mari. Având în vedere că IA este acum esențială pentru a rămâne competitiv, să explorăm cele mai eficiente abordări […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Citiți articolul
58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale
3 min. de lectură

58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale

Comercianții cu amănuntul constată că, în timp ce clienții adoră reducerile, aceștia sunt, de asemenea, preocupați de confidențialitatea lor atunci când împărtășesc informații personale. Potrivit unui studiu recent al companiei de consultanță în domeniul transformării digitale Daemon, ofertele promoționale și e-mailurile pentru reduceri rămân o atracție puternică pentru toate generațiile; generația Millennials conduce cu 67%, […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+