
Principalul motiv pentru care oamenii lasă recenzii negative este un produs sau serviciu slab, 72% dintre oameni ar face acest lucru în această situație. Dar nu este vorba doar de produsul în sine, 69% ar lăsa o recenzie negativă dacă ar avea o experiență proastă cu o companie națională, 66% cu o afacere mică.
Interesant este că britanicii sunt mai iertători cu întreprinderile mici decât cu companiile mai mari. Belfast este orașul cel mai probabil să lase o recenzie negativă, 90% dintre locuitori ar face acest lucru. Urmează Bristol și Brighton, 88% și, respectiv, 84%.

Source: Capitalontap.com
Dar Brighton este, de asemenea, orașul cel mai probabil să lase recenzii pozitive, 94% dintre locuitori ar face acest lucru în toate situațiile de cumpărare. Când vine vorba de ceea ce conduce la recenzii pozitive, o bună valoare pentru bani este esențială, 84% dintre oameni ar lăsa o recenzie pozitivă dacă ar crede că produsul sau serviciul are o valoare bună. Un serviciu bun pentru clienți este, de asemenea, important, 83% dintre oameni ar lăsa o recenzie pozitivă dacă afacerea ar oferi servicii excelente.
Alex Miles, COO la Capital on Tap, spune că recenziile negative pot avea un impact mare asupra comportamentului consumatorilor. El sfătuiește proprietarii de afaceri să nu ignore feedback-ul negativ, ci să-l folosească ca o oportunitate de a rezolva problema și de a arăta potențialilor clienți că vă pasă de experiențele individuale. Încurajați recenziile făcând procesul ușor și personal.