3 min. de lectură

Atingeți, scanați, plătiți: cardurile cu amprentă digitală și IN Groupe fac echipă pentru carduri de plată de ultimă generație

Ați auzit de noul lucru grozav pe care îl pregătesc Fingerprint Cards și IN Groupe ? Ei lucrează la această tehnologie sofisticată pentru cardurile de plată contactless cu biometrie încorporată. Este destul de sălbatic!

This article was translated for you by artificial intelligence
Atingeți, scanați, plătiți: cardurile cu amprentă digitală și IN Groupe fac echipă pentru carduri de plată de ultimă generație
Sursă: Depositphotos

Deci, iată problema: oamenii devin din ce în ce mai mult să-și folosească cardurile pentru plăți, nu? Ei bine, aceste companii pariază mult că vom dori cu toții carduri cu scanere de amprente în curând. Ei au făcut echipă în noiembrie anul trecut pentru a face mai ușor și mai ieftin pentru producătorii de carduri să scoată acești copii.

Fingerprint Cards (apropo, sunt suedeze) are acest senzor ingenios numit T-Shape® T2. Este super eficient din punct de vedere energetic și funcționează ca un farmec. Au livrat deja un milion de astfel de senzori pentru carduri de plată, ceea ce este destul de impresionant.

Acum, IN Groupe (sunt europeni) își aduce marca SPS în amestec. Ei ajută la asigurarea faptului că aceste carduri de înaltă tehnologie pot fi produse în masă și trimise în întreaga lume. Totuși, nu este vorba doar despre senzor. Ei lucrează la toate detaliile esențiale, cum ar fi cum să construiască cardurile, să le taie la dimensiunea potrivită, să asigure securitatea cardurilor și să le certifice.

Oh, și înțelegeți asta – totul este construit pe o tehnologie de la STMicroelectronics numită STPay-Topaz-Bio. Sună fantezist, nu?

Oricum, totul face parte din acest mare efort de a face cardurile noastre de plată parte a unei alte porți de plată și mai sigure și mai ușor de utilizat. Nu mai căutați cu codurile PIN sau semnăturile – doar atingeți și mergeți cu amprenta!

Source: Depositphotos

Ce ar putea însemna acest lucru pentru comerțul electronic

În primul rând, aceste carduri biometrice ar putea face tranzacțiile online mult mai sigure. Imaginați-vă că verificați pe magazinul online preferat și, în loc să introduceți un număr lung de card și CVV, atingeți cardul de un cititor conectat la computer și vă scanați amprenta. Boom! Plata s-a făcut și mult mai puține șanse ca cineva să vă fure detaliile cardului.

Acest lucru ar putea fi uriaș pentru reducerea fraudei în tranzacțiile online. Aceasta este o veste bună atât pentru cumpărători, cât și pentru vânzători. Mai puțină fraudă înseamnă mai puține rambursări pentru companii și mai multă încredere în cumpărăturile online pentru clienți.

De asemenea, ar putea accelera procesul de plată. Nu mai căutați portofelul pentru a introduce detaliile cardului – doar o scanare rapidă a amprentei și ați terminat. Acest lucru ar putea duce la mai puține coșuri abandonate și mai multe achiziții finalizate, ceea ce este o veste excelentă pentru companiile de comerț electronic.

Desigur, ar putea exista unele obstacole de depășit. Oamenii vor trebui să se obișnuiască cu noua tehnologie, iar magazinele online vor trebui să-și actualizeze sistemele pentru a funcționa cu aceste noi metode de plată. Dar dacă decolează, ar putea revoluționa modul în care facem cumpărături online.

Distribuiți articolul
Articole similare
Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros
4 min. de lectură

Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros

În prezent, nicio tehnologie nu are un impact atât de profund asupra lumii afacerilor precum IA. Noi instrumente apar în mod constant și din ce în ce mai multe companii le integrează în procesele lor. Inteligența artificială face valuri și în comerțul electronic – de la crearea de conținut și recomandări de produse la îmbunătățirea […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Conținutul de învățare face ravagii în căutare
8 min. de lectură

Conținutul de învățare face ravagii în căutare

Până nu demult, introducerea de întrebări și interogări într-un motor de căutare era absolut naturală. Astăzi, situația s-a schimbat. Pe lângă intrarea AI în joc, oamenii caută din ce în ce mai mult răspunsuri direct pe rețelele sociale. În loc de Google, ei deschid TikTok sau Instagram și așteaptă explicații rapide și practice, în mod […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Cei mai buni retaileri de comerț electronic din lume vor ajunge la 6,56 trilioane de dolari în 2025
4 min. de lectură

Cei mai buni retaileri de comerț electronic din lume vor ajunge la 6,56 trilioane de dolari în 2025

Cel mai recent raport Retail Week oferă noi informații de piață cu privire la principalele companii de comerț electronic. Căutarea continuă de către consumatori a unor opțiuni de cumpărături rentabile a determinat comercianții cu amănuntul de top să dezvolte strategii digitale care îi readuc cu succes pe clienți în coșurile lor virtuale de cumpărături. Industria […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+