3 min. de lectură

Atingeți, scanați, plătiți: cardurile cu amprentă digitală și IN Groupe fac echipă pentru carduri de plată de ultimă generație

Ați auzit de noul lucru grozav pe care îl pregătesc Fingerprint Cards și IN Groupe ? Ei lucrează la această tehnologie sofisticată pentru cardurile de plată contactless cu biometrie încorporată. Este destul de sălbatic!

This article was translated for you by artificial intelligence
Atingeți, scanați, plătiți: cardurile cu amprentă digitală și IN Groupe fac echipă pentru carduri de plată de ultimă generație
Sursă: Depositphotos

Deci, iată problema: oamenii devin din ce în ce mai mult să-și folosească cardurile pentru plăți, nu? Ei bine, aceste companii pariază mult că vom dori cu toții carduri cu scanere de amprente în curând. Ei au făcut echipă în noiembrie anul trecut pentru a face mai ușor și mai ieftin pentru producătorii de carduri să scoată acești copii.

Fingerprint Cards (apropo, sunt suedeze) are acest senzor ingenios numit T-Shape® T2. Este super eficient din punct de vedere energetic și funcționează ca un farmec. Au livrat deja un milion de astfel de senzori pentru carduri de plată, ceea ce este destul de impresionant.

Acum, IN Groupe (sunt europeni) își aduce marca SPS în amestec. Ei ajută la asigurarea faptului că aceste carduri de înaltă tehnologie pot fi produse în masă și trimise în întreaga lume. Totuși, nu este vorba doar despre senzor. Ei lucrează la toate detaliile esențiale, cum ar fi cum să construiască cardurile, să le taie la dimensiunea potrivită, să asigure securitatea cardurilor și să le certifice.

Oh, și înțelegeți asta – totul este construit pe o tehnologie de la STMicroelectronics numită STPay-Topaz-Bio. Sună fantezist, nu?

Oricum, totul face parte din acest mare efort de a face cardurile noastre de plată parte a unei alte porți de plată și mai sigure și mai ușor de utilizat. Nu mai căutați cu codurile PIN sau semnăturile – doar atingeți și mergeți cu amprenta!

Source: Depositphotos

Ce ar putea însemna acest lucru pentru comerțul electronic

În primul rând, aceste carduri biometrice ar putea face tranzacțiile online mult mai sigure. Imaginați-vă că verificați pe magazinul online preferat și, în loc să introduceți un număr lung de card și CVV, atingeți cardul de un cititor conectat la computer și vă scanați amprenta. Boom! Plata s-a făcut și mult mai puține șanse ca cineva să vă fure detaliile cardului.

Acest lucru ar putea fi uriaș pentru reducerea fraudei în tranzacțiile online. Aceasta este o veste bună atât pentru cumpărători, cât și pentru vânzători. Mai puțină fraudă înseamnă mai puține rambursări pentru companii și mai multă încredere în cumpărăturile online pentru clienți.

De asemenea, ar putea accelera procesul de plată. Nu mai căutați portofelul pentru a introduce detaliile cardului – doar o scanare rapidă a amprentei și ați terminat. Acest lucru ar putea duce la mai puține coșuri abandonate și mai multe achiziții finalizate, ceea ce este o veste excelentă pentru companiile de comerț electronic.

Desigur, ar putea exista unele obstacole de depășit. Oamenii vor trebui să se obișnuiască cu noua tehnologie, iar magazinele online vor trebui să-și actualizeze sistemele pentru a funcționa cu aceste noi metode de plată. Dar dacă decolează, ar putea revoluționa modul în care facem cumpărături online.

Distribuiți articolul
Articole similare
Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade
4 min. de lectură

Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade

Noi date arată un decalaj uriaș în retailul european de modă. Vânzările Shein au crescut cu 31,6% anual și au atins 48% numai în decembrie. Între timp, mărci consacrate precum H&M au rămas stabile, iar ASOS a scăzut cu 16,2%. Cifrele arată care sunt mărcile care câștigă bătălia pentru clienții europeni.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli
4 min. de lectură

UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli

În fiecare zi, 12 milioane de pachete mici ajung în Europa de la magazine online din afara UE. Majoritatea sunt subevaluate în mod deliberat pentru a scăpa de taxe, iar multe conțin produse nesigure. Acum, Parlamentul European vrea să schimbe regulile jocului cu noi norme care ar putea remodela modul în care facem cumpărături online.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030
3 min. de lectură

Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030

Cifrele sunt uluitoare. Un nou studiu realizat pe 24 000 de cumpărători din întreaga lume arată că 70% dintre aceștia se așteaptă ca, până în 2030, majoritatea cumpărăturilor lor să fie făcute prin intermediul rețelelor sociale. Aceasta înseamnă că site-urile de comerț electronic de tip Amazon care domină în prezent ar putea deveni relicve în […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU