Articole și știri pe tema Rețele sociale

Înțelegerea publicității plătite în social media
16 min. de lectură

Înțelegerea publicității plătite în social media

Publicitatea plătită pe rețelele sociale a apărut ca un instrument puternic pentru întreprinderile care doresc să își consolideze prezența online și să se implice în mod eficient în relația cu publicul țintă. Spre deosebire de postările organice, anunțurile plătite permit mărcilor să profite de vasta acoperire a platformelor de social media pentru a transmite mesaje […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Citiți articolul
Înțelegerea publicității plătite în social media
16 min. de lectură

Înțelegerea publicității plătite în social media

Publicitatea plătită pe rețelele sociale a apărut ca un instrument puternic pentru întreprinderile care doresc să își consolideze prezența online și să se implice în mod eficient în relația cu publicul țintă. Spre deosebire de postările organice, anunțurile plătite permit mărcilor să profite de vasta acoperire a platformelor de social media pentru a transmite mesaje […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Citiți articolul
Q5: Potențialul de marketing neexploatat al sezonului de după sărbători
3 min. de lectură

Q5: Potențialul de marketing neexploatat al sezonului de după sărbători

Perioada cuprinsă între 26 decembrie și jumătatea lunii ianuarie, cunoscută în cercurile de marketing ca Q5, reprezintă o mină de aur de oportunități pentru mărci, adesea ignorată. În timp ce multe întreprinderi își reduc eforturile de marketing după perioada sărbătorilor, acest „trimestru ascuns” oferă avantaje unice pentru cei care îi înțeleg potențialul.

Citiți articolul
Meta introduce eticheta de conținut autentic pentru povești
5 min. de lectură

Meta introduce eticheta de conținut autentic pentru povești

Meta testează în prezent o nouă caracteristică menită să îmbunătățească transparența și autenticitatea etichetei de conținut pentru Stories. Inovația permite utilizatorilor să marcheze fotografiile cu o etichetă No Edit. Această caracteristică va afecta și comerțul electronic?

Citiți articolul
Previziunile Pinterest privind tendințele din 2025: 20 de previziuni care trebuie știute
3 min. de lectură

Previziunile Pinterest privind tendințele din 2025: 20 de previziuni care trebuie știute

Prognoza tendințelor Pinterest pentru 2025, care tocmai a fost lansată, arată un viitor al exprimării îndrăznețe și al maximalismului, susținut de informații de la peste o jumătate de miliard de utilizatori lunari și de o rată de acuratețe de 80%. De la destinații în vârf de munte care înlocuiesc vacanțele în oraș până la totul […]

Citiți articolul
Ascensiunea TikTok: Transformarea divertismentului, comerțului și culturii în 2024
4 min. de lectură

Ascensiunea TikTok: Transformarea divertismentului, comerțului și culturii în 2024

În perspectiva anului 2024, TikTok s-a impus ca un motor al transformării digitale, ajungând la un număr impresionant de 170 de milioane de utilizatori americani în cadrul comunității sale globale de peste un miliard. Abordarea unică a platformei cu privire la conținut a revoluționat modul în care întreprinderile interacționează cu publicul lor, în special prin […]

Citiți articolul
Magazinul TikTok atinge recordul de 100 de milioane de dolari: creștere de 165% a vânzărilor de Black Friday 2024
3 min. de lectură

Magazinul TikTok atinge recordul de 100 de milioane de dolari: creștere de 165% a vânzărilor de Black Friday 2024

Potrivit datelor recente, magazinul TikTok a crescut în popularitate ca destinație pentru cumpărătorii de sărbători în acest sezon. Black Friday și Cyber Monday din 2024 au înregistrat niveluri fără precedent de implicare atât din partea marilor branduri, cât și a comercianților cu amănuntul independenți, potrivit gigantului social media.

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+