Vânzătorii chinezi vor putea livra bunuri direct consumatorilor americani. Amazon promite livrarea în termen de nouă până la unsprezece zile. Produsele sunt așteptate să înceapă să sosească în această toamnă, deși data exactă a lansării nu a fost încă anunțată oficial.
„Magazinul ar concura direct cu Temu și Shein, două noi site-uri de comerț electronic legate de China, care au câștigat popularitate în SUA”, raportează CNBC.
Strategia Amazon include prezentarea articolelor fără marcă la prețuri sub 20 de dolari, cum ar fi masaje faciale sau huse pentru telefon. La fel ca Shein, inițiativa este concepută pentru a economisi banii vânzătorilor prin producerea de articole în loturi mici. Loturi mai mari vor fi produse atunci când cererea pentru anumite articole este mai mare.
Amazon încearcă să atragă mai mulți vânzători chinezi. Acest lucru este evidențiat de deschiderea recentă a unui centru de inovare în Shenzhen și de scăderea taxelor pentru îmbrăcăminte ieftină. Numărul articolelor vândute de vânzătorii chinezi pe Amazon va crește cu peste 20% până în 2023, cu o creștere semnificativă a numărului de vânzători cu venituri mari.