2 min. de lectură

Amazon și-a găsit propriul mod de a trata bunurile chinezești ieftine

Amazon a negociat recent termenii cu vânzătorii chinezi. În cadrul întâlnirii, a dezvăluit planurile de a crea un nou magazin care să vândă îmbrăcăminte ieftină, bunuri de uz casnic și alte articole. Scopul este de a concura direct cu platformele populare de comerț electronic Temu și Shein.

This article was translated for you by artificial intelligence
Amazon și-a găsit propriul mod de a trata bunurile chinezești ieftine
Sursă: Depositphotos

Vânzătorii chinezi vor putea livra bunuri direct consumatorilor americani. Amazon promite livrarea în termen de nouă până la unsprezece zile. Produsele sunt așteptate să înceapă să sosească în această toamnă, deși data exactă a lansării nu a fost încă anunțată oficial.

„Magazinul ar concura direct cu Temu și Shein, două noi site-uri de comerț electronic legate de China, care au câștigat popularitate în SUA”, raportează CNBC.

Strategia Amazon include prezentarea articolelor fără marcă la prețuri sub 20 de dolari, cum ar fi masaje faciale sau huse pentru telefon. La fel ca Shein, inițiativa este concepută pentru a economisi banii vânzătorilor prin producerea de articole în loturi mici. Loturi mai mari vor fi produse atunci când cererea pentru anumite articole este mai mare.

Amazon încearcă să atragă mai mulți vânzători chinezi. Acest lucru este evidențiat de deschiderea recentă a unui centru de inovare în Shenzhen și de scăderea taxelor pentru îmbrăcăminte ieftină. Numărul articolelor vândute de vânzătorii chinezi pe Amazon va crește cu peste 20% până în 2023, cu o creștere semnificativă a numărului de vânzători cu venituri mari.

Distribuiți articolul
Articole similare
Giganții chinezi ai comerțului electronic au picat testele de siguranță ale UE: 95% rată de eșec
5 min. de lectură

Giganții chinezi ai comerțului electronic au picat testele de siguranță ale UE: 95% rată de eșec

Potrivit unor investigații recente, dominația platformelor chineze de comerț electronic pe piețele europene a ridicat probleme serioase de siguranță. Potrivit autorităților europene de supraveghere a pieței, un procent surprinzător de 85-95% din produsele Shein, AliExpress și Temu nu respectă standardele de siguranță ale UE, după cum a raportat Ecommerce News.

Citiți articolul
O nouă cercetare relevă că: 47% dintre cumpărători își încep acum călătoria pe piețe
5 min. de lectură

O nouă cercetare relevă că: 47% dintre cumpărători își încep acum călătoria pe piețe

Marketplace Shopping Behaviour Report 2025 se bazează pe cercetarea efectuată de Sapio Research în octombrie 2024. Acesta a chestionat 4 500 de cumpărători online din cinci țări: Franța, Germania, Țările de Jos, Regatul Unit și SUA. Datele au fost colectate prin intermediul unui chestionar online și s-au axat exclusiv pe comportamentul clienților în piețe, inclusiv […]

Citiți articolul
Tendințe în marketingul mobil: Creșterea cu 64% a conversiilor marchează transformarea digitală a anului 2024
5 min. de lectură

Tendințe în marketingul mobil: Creșterea cu 64% a conversiilor marchează transformarea digitală a anului 2024

Conform celui mai recent raport AppsFlyer, marketingul mobil va atinge un prag istoric de 65 de miliarde de dolari în 2024, pe măsură ce atât tendințele de marketing al aplicațiilor mobile, cât și comportamentul consumatorilor vor suferi schimbări dramatice. De la o creștere de 64% a ratelor de conversie la strategii revoluționare de conectare profundă, […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+