3 min. de lectură

Amazon Haul sosește – Un magazin ieftin pentru a concura cu giganții chinezi

Amazon a lansat o nouă piață numită Amazon Haul. Este un alt proiect care oferă bunuri bugetare în categorii precum îmbrăcăminte, articole de uz casnic și electronice – toate la prețuri sub 20 USD. Această inițiativă răspunde concurenței tot mai mari din partea platformelor de reduceri precum Temu, Shein și TikTok Shop, care au câștigat popularitate prin prețuri mici și importuri directe din China. Noul serviciu este disponibil pe piața americană prin intermediul aplicației mobile Amazon și al magazinului electronic. Atrage clienții nu numai cu prețuri mici, ci și cu reduceri la comenzile în vrac și livrare la costuri reduse.

This article was translated for you by artificial intelligence
Amazon Haul sosește – Un magazin ieftin pentru a concura cu giganții chinezi
Sursă: Amazon

La ce să vă așteptați de la Amazon Haul Prețuri mici în mai multe categorii

Amazon Haul oferă o selecție largă de produse, toate la prețuri sub 20 USD. Unele articole, cum ar fi accesoriile cosmetice sau rechizitele de bucătărie, sunt disponibile pentru doar 1 USD.

Acest lucru marchează o schimbare semnificativă pentru Amazon, care până acum s-a concentrat pe timpi de livrare rapizi, mai degrabă decât pe prețuri extrem de mici.

Experiență simplă de cumpărături

Amazon a adaptat platforma pentru a funcționa independent cu propriul proces de căutare, coș și plată. Comenzile de peste 25 USD se califică chiar și pentru livrare gratuită. Livrarea durează standard una până la două săptămâni.

În comparație cu timpii obișnuiți de livrare cu care sunt obișnuiți clienții Amazon, acesta este relativ lung. Acest model seamănă cu strategia logistică a Temu și Shein – clienții lor sunt dispuși să aștepte mai mult pentru produse mai ieftine.

Garanția de la A la Z de la Amazon, care oferă clienților securitate în caz de probleme cu produsul sau livrarea, continuă să protejeze toate articolele de transport.

Reduceri pentru comenzi în vrac

Clienții care fac achiziții mai mari pe Haul vor primi reduceri suplimentare. Comenzile de 50 USD sau mai mult beneficiază de o reducere de 5%, în timp ce achizițiile de peste 75 USD primesc o reducere de 10%.

 Amazon launches 'Amazon Haul' - a new ultra-budget marketplace to compete with Temu & Shein

Source: Amazon

Politica de returnare și rambursare

Amazon Haul are politici de returnare adaptate modelului său de preț redus. Articolele de peste 3 USD pot fi returnate gratuit în termen de 15 zile la oricare dintre numeroasele puncte de colectare, inclusiv Whole Foods, Amazon Lockers sau locații UPS.

Articolele cu prețuri de 3 USD sau mai puțin nu pot fi returnate, pentru a menține costurile de operare scăzute, similar cu politicile altor comercianți cu amănuntul cu reduceri.

Amazon afirmă că toate articolele disponibile prin Haul îndeplinesc standarde stricte de siguranță și calitate, fiecare produs fiind verificat pentru conformitatea cu reglementările aplicabile.

Răspuns la concurența tot mai mare din partea comercianților cu discount

Lansarea Amazon Haul este un răspuns direct la creșterea concurenței chineze, cum ar fi Temu și Shein, care au perturbat piața prin importuri directe din China și prețuri de lichidare. Cu Haul, Amazon adoptă măsuri similare de reducere a costurilor, inclusiv achiziții directe de la producătorii chinezi.

Această abordare permite Amazon să reducă prețurile și să se apropie de un model cu marjă mai mică, ceea ce a contribuit la succesul noilor concurenți.

Distribuiți articolul
Articole similare
Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade
4 min. de lectură

Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade

Noi date arată un decalaj uriaș în retailul european de modă. Vânzările Shein au crescut cu 31,6% anual și au atins 48% numai în decembrie. Între timp, mărci consacrate precum H&M au rămas stabile, iar ASOS a scăzut cu 16,2%. Cifrele arată care sunt mărcile care câștigă bătălia pentru clienții europeni.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli
4 min. de lectură

UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli

În fiecare zi, 12 milioane de pachete mici ajung în Europa de la magazine online din afara UE. Majoritatea sunt subevaluate în mod deliberat pentru a scăpa de taxe, iar multe conțin produse nesigure. Acum, Parlamentul European vrea să schimbe regulile jocului cu noi norme care ar putea remodela modul în care facem cumpărături online.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030
3 min. de lectură

Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030

Cifrele sunt uluitoare. Un nou studiu realizat pe 24 000 de cumpărători din întreaga lume arată că 70% dintre aceștia se așteaptă ca, până în 2030, majoritatea cumpărăturilor lor să fie făcute prin intermediul rețelelor sociale. Aceasta înseamnă că site-urile de comerț electronic de tip Amazon care domină în prezent ar putea deveni relicve în […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU