Între 23 februarie și 5 aprilie anul acesta, sondajul, care a inclus 2.508 directori de top din firme globale cu venituri de 10 milioane de dolari sau mai mult, a descoperit concluzii neașteptate despre aplicarea și beneficiile tehnologiei inteligenței artificiale .
Conform constatărilor:
- 74% dintre acești adoptatori timpurii au susținut că și-au returnat investiția în decurs de un an
- 86% au raportat că veniturile lor s-au îmbunătățit cu cel puțin 6%
- 61% dintre respondenți folosesc AI generativă pentru cel puțin o funcție
Aceste date demonstrează cât de diferențiată poate fi inteligenta artificială în climatul competitiv corporativ de astăzi. Inteligența artificială a fost extrem de utilă în domeniul marketingului de comerț electronic.
Conform constatărilor, organizațiile au raportat clienți potențiali direcți și achiziții ca urmare a tehnologiilor de inteligență artificială. Această tendință a fost evidentă în special în sectorul serviciilor financiare, unde 82% dintre respondenți au spus că generarea de clienți potențiali bazată pe inteligență artificială a fost un factor cheie de creștere.
„Inteligența artificială generativă nu este doar o dezvoltare tehnologică; este un diferențiator strategic. Cercetările noastre demonstrează că primii utilizatori ai inteligenței artificiale obțin beneficii semnificative, de la creșterea producției la servicii îmbunătățite pentru clienți și venituri mai mari.”, a declarat Oliver Park, vicepreședinte Google Cloud.
Potrivit sondajului Google Cloud, inteligența artificială, inclusiv aplicațiile sale în marketingul de comerț electronic, a apărut ca un element major care stimulează creșterea corporativă și îmbunătățirea producției. Companiile care investesc în inteligența artificială și o integrează eficient în operațiunile lor vor dobândi cel mai probabil un avantaj competitiv în lumea digitală în continuă schimbare, pe măsură ce tehnologia se îmbunătățește.
Succesul depinde de echilibrarea adoptării tehnice cu împuternicirea și formarea angajaților, astfel încât întregul potențial al inteligenței artificiale să fie realizat în toate domeniile afacerii, inclusiv în strategiile de marketing de comerț electronic.