3 min. de lectură

AI supraalimentează întreprinderile: 74% văd rentabilitatea investiției în primul an

Cercetările recente ale Google Cloud și National Research Group demonstrează influența semnificativă a inteligenței artificiale generative într-o varietate de domenii, inclusiv marketingul de comerț electronic.

This article was translated for you by artificial intelligence
AI supraalimentează întreprinderile: 74% văd rentabilitatea investiției în primul an
Sursă: Depositphotos

Între 23 februarie și 5 aprilie anul acesta, sondajul, care a inclus 2.508 directori de top din firme globale cu venituri de 10 milioane de dolari sau mai mult, a descoperit concluzii neașteptate despre aplicarea și beneficiile tehnologiei inteligenței artificiale .

Conform constatărilor:

  • 74% dintre acești adoptatori timpurii au susținut că și-au returnat investiția în decurs de un an
  • 86% au raportat că veniturile lor s-au îmbunătățit cu cel puțin 6%
  • 61% dintre respondenți folosesc AI generativă pentru cel puțin o funcție

Aceste date demonstrează cât de diferențiată poate fi inteligenta artificială în climatul competitiv corporativ de astăzi. Inteligența artificială a fost extrem de utilă în domeniul marketingului de comerț electronic.

Conform constatărilor, organizațiile au raportat clienți potențiali direcți și achiziții ca urmare a tehnologiilor de inteligență artificială. Această tendință a fost evidentă în special în sectorul serviciilor financiare, unde 82% dintre respondenți au spus că generarea de clienți potențiali bazată pe inteligență artificială a fost un factor cheie de creștere.

Areas of business growth attributed to Gen AI. Source: Google

„Inteligența artificială generativă nu este doar o dezvoltare tehnologică; este un diferențiator strategic. Cercetările noastre demonstrează că primii utilizatori ai inteligenței artificiale obțin beneficii semnificative, de la creșterea producției la servicii îmbunătățite pentru clienți și venituri mai mari.”, a declarat Oliver Park, vicepreședinte Google Cloud.

Potrivit sondajului Google Cloud, inteligența artificială, inclusiv aplicațiile sale în marketingul de comerț electronic, a apărut ca un element major care stimulează creșterea corporativă și îmbunătățirea producției. Companiile care investesc în inteligența artificială și o integrează eficient în operațiunile lor vor dobândi cel mai probabil un avantaj competitiv în lumea digitală în continuă schimbare, pe măsură ce tehnologia se îmbunătățește.

Succesul depinde de echilibrarea adoptării tehnice cu împuternicirea și formarea angajaților, astfel încât întregul potențial al inteligenței artificiale să fie realizat în toate domeniile afacerii, inclusiv în strategiile de marketing de comerț electronic.

Distribuiți articolul
Articole similare
Facebook simplifică conținutul video: Tot conținutul devine în curând bobine
7 min. de lectură

Facebook simplifică conținutul video: Tot conținutul devine în curând bobine

Iată o actualizare a platformei care va schimba modul în care milioane de oameni partajează videoclipuri. Pe măsură ce Facebook simplifică crearea de videoclipuri, tocmai a anunțat că, în următoarele luni, fiecare videoclip încărcat pe platformă va deveni automat o rolă. Nu mai trebuie să alegeți între formate – totul este unificat acum. Să analizăm […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin deschide al 23-lea magazin din România în urma unei investiții de 3 milioane de euro
4 min. de lectură

Leroy Merlin deschide al 23-lea magazin din România în urma unei investiții de 3 milioane de euro

Ceea ce a început ca o investiție de 3 milioane de euro într-un centru comercial din România este de fapt parte a unui proiect mult mai mare. În timp ce majoritatea retailerilor reduc cheltuielile, gigantul francez Leroy Merlin își dublează investițiile în Europa de Est cu un plan care ar putea remodela întregul peisaj al […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Publicitatea Microsoft devine serioasă: actualizări majore care chiar contează
4 min. de lectură

Publicitatea Microsoft devine serioasă: actualizări majore care chiar contează

Microsoft Advertising tocmai a lansat cele mai importante actualizări din ultimele luni, abordând principalele probleme care au frustrat agenții de publicitate. Aceste schimbări ar putea face în sfârșit din platformă o alternativă serioasă la Google Ads. De la raportare revizuită la schimbări majore ale logicii Performance Max și importuri simplificate între platforme – iată ce […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+