4 min. de lectură

Ads for Good: Raportul din Marea Britanie evidențiază contribuția socială în creștere a publicității

Cuprinzând think tank-ul din industrie Credos, Asociația de Publicitate a lansat cercetarea "Contribuția socială a publicității din Marea Britanie 2024". Această cercetare amplă oferă o analiză nouă a modului în care publicitatea modelează societatea și evidențiază campaniile premiate.

This article was translated for you by artificial intelligence
Ads for Good: Raportul din Marea Britanie evidențiază contribuția socială în creștere a publicității
Sursă: Depositphotos

Rezultate cheie:

  • Opinia publică despre influența socială bună a publicității s-a schimbat de la 34% în 2021 la 44% la începutul anului 2024.
  • În timp ce 28% dintre cei 55+ cred în capacitatea publicității de schimbare pozitivă, 50% dintre cei cu vârste cuprinse între 18 și 34 de ani cred.
  • Spre deosebire de 37% dintre respondenții albi, 58% dintre respondenții minorităților etnice consideră că publicitatea este un motor al schimbării societății.

Cercetarea identifică mai multe moduri în care publicitatea contribuie la beneficiile societății. Acestea includ creșterea finanțării în scopuri caritabile și creșterea gradului de conștientizare a cauzelor importante.

În plus, publicitatea poate juca un rol în susținerea unor condiții de viață mai bune și promovarea unui stil de viață mai sănătos. De asemenea, servește drept platformă pentru comercializarea produselor și serviciilor ecologice și responsabile din punct de vedere social.

În plus, publicitatea și strategia de marketing pe cont propriu au puterea de a aduce oamenii împreună în jurul evenimentelor culturale semnificative și a experiențelor comune. În cele din urmă, joacă un rol crucial în încurajarea unei societăți mai incluzive prin reprezentarea diversității și combaterea stereotipurilor. Aceste aspecte diferite demonstrează impactul multifațetat al publicității asupra progresului social și bunăstării comunității.

Cheltuieli pentru publicitate caritabilă

Din 2021 până în 2023, organizațiile caritabile din Marea Britanie și-au majorat bugetul de publicitate cu 64%. Din cele 872 de milioane de lire sterline proiectate pentru 2023:

  • 164 de milioane de lire sterline pentru organizații caritabile împotriva cancerului
  • Organizații caritabile pentru animale: 117 milioane de lire sterline
  • 112 milioane de lire sterline reprezintă finanțare caritabilă pentru sănătate
  • Organizațiile caritabile pentru copii aduc 72 de milioane de lire sterline

Campanii notabile

Studiul evidențiază diverse reclame creative cu premii care dovedesc efectul social bun al publicității. Un exemplu deosebit de strălucitor al sustenabilității industriei este Grub Club, un magazin sustenabil de hrană pentru animale de companie, care a câștigat premiul Sky Zero Footprint Fund. Acest lucru este în concordanță cu opinia publică, deoarece mai mult de o treime (34%) dintre respondenți au declarat că publicitatea îi ajută să ia decizii mai sensibile din punct de vedere ecologic.



Printre inițiativele subliniate, colaborarea lui Aldi cu organizația caritabilă Neighbourly și strategia lor de marketing au produs o contribuție remarcabilă de 40 de milioane de mese. Un alt exemplu notabil este campania ITV și VegPower „Mănâncă-i pentru a-i învinge„, care a împins efectiv consumul a încă 981 de milioane de tone de fructe și legume.



Aceste proiecte, împreună cu alte câteva campanii inovatoare, evidențiază modul în care publicitatea și marketingul sofisticat pot inspira schimbări bune și pot sprijini sustenabilitatea în comportamentele consumatorilor. Ei subliniază, de asemenea, pentru companiile de comerț electronic relevanța crescândă a publicității etice. Includerea impactului social în planul dvs. de marketing vă va ajuta să creșteți loialitatea clienților, precum și vânzările, deoarece clienții apreciază companiile care beneficiază din ce în ce mai mult societatea.

Gândiți-vă să vă subliniați metodele ecologice, să lucrați cu organizații nonprofit sau să începeți campanii pentru schimbare socială. Amintiți-vă că o afacere bună pe piața modernă este despre crearea de distincție, mai degrabă decât despre vânzările de produse.

Distribuiți articolul
Articole similare
Vânzarea pe TikTok: Ghidul de cumpărături din Spania dezvăluit
3 min. de lectură

Vânzarea pe TikTok: Ghidul de cumpărături din Spania dezvăluit

TikTok a lansat un ghid cuprinzător pentru vânzarea pe TikTok în timp ce se pregătește să lanseze TikTok Shop în Spania. Această resursă extinsă dezvăluie funcționarea internă a pieței TikTok, oferind informații cruciale pentru comercianții dornici să înceapă să vândă pe platformă. Vânzătorii spanioli care stăpânesc aceste caracteristici cheie pot obține un avantaj competitiv semnificativ […]

Citiți articolul
Direcționarea Google Demand Generation: noi opțiuni de vârstă și sex
3 min. de lectură

Direcționarea Google Demand Generation: noi opțiuni de vârstă și sex

Google și-a îmbunătățit capacitățile de direcționare Demand Gen cu o actualizare semnificativă. Noile funcții de direcționare Google Demand Gen includ acum opțiuni optimizate pentru anumite grupe de vârstă și sex. Acest progres în direcționarea Google Demand Gen oferă agenților de publicitate un control mai precis asupra publicului lor, permițând o direcționare mai eficientă a anumitor […]

Citiți articolul
Noile instrumente Google pentru vânzători sporesc suportul pentru sezonul de vârf al vânzărilor
4 min. de lectură

Noile instrumente Google pentru vânzători sporesc suportul pentru sezonul de vârf al vânzărilor

Black Friday și Crăciunul sunt chiar după colț. Odată cu apropierea sezonului de cumpărături, Google lansează mai multe actualizări importante menite să ajute la maximizarea succesului. Noile instrumente Google pentru vânzători din Google Merchant Center și Google Ads sunt concepute pentru a oferi vânzătorilor informații actualizate, pentru a îmbunătăți automatizarea și pentru a optimiza strategiile […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+