3 min. de lectură

Adepții și aprecierile nu sunt suficiente. Algoritmul Instagram vă favorizează acoperirea

Instagram face schimbări semnificative în valorile sale, mutând accentul de la măsurile tradiționale, cum ar fi numărul de adepți și îi place să ajungă și vizionări. Această schimbare este determinată de schimbările în comportamentul utilizatorilor și de apariția AI.

This article was translated for you by artificial intelligence
Adepții și aprecierile nu sunt suficiente. Algoritmul Instagram vă favorizează acoperirea
Sursă: Depositphotos

Am raportat recent că Instagram se va concentra pe conținutul partajat prin mesaje. Săptămâna trecută, Instagram a anunțat oficial modificări ale valorilor și priorităților sale.

Noua abordare a Instagram se bazează pe convingerea că impactul este o măsură mai precisă a succesului unui creator pe platformă. Ca parte a acestei schimbări, Instagram a anunțat că vizualizările vor fi indicatorul principal pentru toate formatele de conținut, inclusiv role, videoclipuri live, fotografii, carusele și povești. Această valoare unificată își propune să ofere o înțelegere mai clară și mai consecventă a performanței conținutului.

Vizualizările vor înlocui diverse alte valori din secțiunea Statistici, cum ar fi jocurile, acoperirea contului, implicarea contului, interacțiunile și durata de vizionare. În plus, vizionările repetate de conținut vor fi contorizate în mod similar cu redările și reluările pentru role, ceea ce ar putea crește numărul total de vizionări și ar putea contribui la captarea interacțiunilor.

Reels Plays va fi redenumit Vizualizări. Vizualizările vor deveni principala valoare pentru alte formate, cum ar fi fotografii, carusele și povești.

Source: Depositphotos

Sfârșitul adepților falși?

Această tendință este determinată de schimbările în comportamentul utilizatorilor și de influența algoritmilor. În prezent, mai mult de jumătate din postările afișate din profilurile pe care un utilizator nu le urmărește sunt recomandate de AI. Acest lucru reduce importanța numărului de urmăritori, deoarece conținutul care îi interesează pe utilizatori este determinat din ce în ce mai mult de algoritmi, mai degrabă decât de propria selecție de profiluri de urmat.

Utilizatorii schimbă, de asemenea, modul în care interacționează cu conținutul – bazându-se mai mult pe fluxurile algoritmice pentru a descoperi postări noi și pentru a partaja conținut prin mesaje directe, în loc să le placă. Drept urmare, metrica Send devine din ce în ce mai importantă, după cum a explicat șeful Instagram, Adam Mosseri.

Schimbarea reflectă o tendință tot mai mare de partajare a conținutului privat față de implicarea publică.

Pentru creatori, acest lucru înseamnă că este esențial să se concentreze pe maximizarea acoperirii și a vizionărilor. În timp ce valorile tradiționale, cum ar fi numărul de adepți și aprecierile, au încă locul lor, acestea nu mai sunt indicatorii principali ai succesului. În schimb, creatorii trebuie să se adapteze la schimbarea care pune accentul pe creșterea acoperirii conținutului și încurajarea mai multor vizionări.

Distribuiți articolul
Articole similare
Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade
4 min. de lectură

Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade

Noi date arată un decalaj uriaș în retailul european de modă. Vânzările Shein au crescut cu 31,6% anual și au atins 48% numai în decembrie. Între timp, mărci consacrate precum H&M au rămas stabile, iar ASOS a scăzut cu 16,2%. Cifrele arată care sunt mărcile care câștigă bătălia pentru clienții europeni.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli
4 min. de lectură

UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli

În fiecare zi, 12 milioane de pachete mici ajung în Europa de la magazine online din afara UE. Majoritatea sunt subevaluate în mod deliberat pentru a scăpa de taxe, iar multe conțin produse nesigure. Acum, Parlamentul European vrea să schimbe regulile jocului cu noi norme care ar putea remodela modul în care facem cumpărături online.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030
3 min. de lectură

Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030

Cifrele sunt uluitoare. Un nou studiu realizat pe 24 000 de cumpărători din întreaga lume arată că 70% dintre aceștia se așteaptă ca, până în 2030, majoritatea cumpărăturilor lor să fie făcute prin intermediul rețelelor sociale. Aceasta înseamnă că site-urile de comerț electronic de tip Amazon care domină în prezent ar putea deveni relicve în […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU