3 min. de lectură

3 noi funcții AI pe Google care vor schimba modul în care faceți cumpărături

Google a dezvăluit trei funcții AI revoluționare pentru Chrome, care vor face navigarea pe web mai rapidă, mai sigură și mai eficientă. Ei profită de cele mai recente modele Google AI și Gemini. Să aruncăm o privire la noile caracteristici și la modul în care le puteți utiliza în strategia dvs.

This article was translated for you by artificial intelligence
3 noi funcții AI pe Google care vor schimba modul în care faceți cumpărături
Sursă: Depositphotos

1. Google Lens pentru Chrome pe desktop

Anterior, Google Lens era disponibil numai pe dispozitive mobile. Această îmbunătățire permite utilizatorilor să caute, să selecteze și să pună întrebări despre orice conținut vizual de pe web fără a părăsi fila curentă. Acum va fi disponibil pe versiunea desktop a Chrome.

Ce înseamnă acest lucru pentru marketing?

  1. O mai bună descoperire a produselor: asigurați-vă că aveți conținut vizual optimizat pentru Google Lens pentru a-i spori vizibilitatea. Imaginile de înaltă calitate, cu detalii clare despre produs, pot atrage mai mulți vizitatori.
  2. Nu subestimați optimizarea SEO: personalizați-vă imaginile cu text alternativ descriptiv și metadate pentru a le face ușor de descoperit cu Google Lens.



2. Comparații simplificate ale produselor

Vă plac comparațiile de prețuri sau funcția de comparare a prețurilor din magazinul dvs.? Google a adoptat o abordare diferită și a introdus o nouă funcție de comparare a cardurilor. După cum sugerează și numele, îi ajută pe utilizatori să compare produsele din mai multe file. Raportul generat de AI consolidează detaliile produselor, recenziile, prețurile și evaluările într-o singură filă, facilitând cumpărăturile online.

Acoperire de marketing

  • Analiza competitivă: Utilizați compararea hărților pentru a înțelege modul în care produsele dvs. se compară cu concurența. Pur și simplu obțineți un audit constructiv pentru a vă ajuta să vă optimizați copia. Aveți spațiul necesar pentru a evidenția USP-urile reale ale produselor dvs.
  • Promoții și reduceri: asigurați-vă că strategiile dvs. de stabilire a prețurilor sunt competitive. Evidențiați promoțiile și reducerile pentru a atrage cumpărătorii care caută cele mai bune oferte.

Source: Google

3. Vorbiți despre istoricul navigării

O nouă caracteristică permite utilizatorilor să găsească paginile vizitate anterior folosind interogări naturale, conversaționale, ceea ce face mult mai ușoară extragerea informațiilor din istoricul de navigare. De exemplu, Chrome poate întreba: „Care este numele gelateriei pe care am vizitat-o săptămâna trecută?” Apoi va afișa pagini relevante din istoricul dvs. pe baza interogării dvs. Cu toate acestea, funcția nu include date din modul incognito.

„Utilizarea acestei funcții este complet opțională. Puteți pur și simplu să o activați sau să o dezactivați în setări”, spune Google.

Cum să-l folosească:

  • Ca să nu te uite: Utilizați cuvinte cheie și expresii clare și relevante pe care utilizatorii le pot aminti și căuta cu ușurință.
  • Optimizarea conținutului: Analizați ce cuvinte cheie caută utilizatorii pentru a vă redescoperi conținutul. Adaptați-vă site-ul web și strategia de conținut în consecință.

Source: Google

 

 

Distribuiți articolul
Articole similare
58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale
3 min. de lectură

58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale

Comercianții cu amănuntul constată că, în timp ce clienții adoră reducerile, aceștia sunt, de asemenea, preocupați de confidențialitatea lor atunci când împărtășesc informații personale. Potrivit unui studiu recent al companiei de consultanță în domeniul transformării digitale Daemon, ofertele promoționale și e-mailurile pentru reduceri rămân o atracție puternică pentru toate generațiile; generația Millennials conduce cu 67%, […]

Citiți articolul
Digital Wallet Passes: Stimulați-vă vânzările de comerț electronic cu cupoane mobile
5 min. de lectură

Digital Wallet Passes: Stimulați-vă vânzările de comerț electronic cu cupoane mobile

De la legitimații de îmbarcare de bază la instrumente de marketing eficiente, legitimațiile de portofel digitale au cunoscut o dezvoltare semnificativă. În cadrul aplicațiilor de portofel mobil precum Apple Wallet, Google Pay și Samsung Pay, aceste reprezentări digitale pot conține orice, de la permise de îmbarcare și bilete la carduri de membru, carduri de fidelitate […]

Citiți articolul
88% dintre cumpărători doresc Omnichannel: 5 strategii cheie pentru succesul comerțului cu amănuntul modern
6 min. de lectură

88% dintre cumpărători doresc Omnichannel: 5 strategii cheie pentru succesul comerțului cu amănuntul modern

Cel mai recent raport anual Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) aduce noi informații cu privire la direcția în care se îndreaptă așteptările cumpărătorilor actuali. Studiul a fost realizat pe un eșantion de peste 8 000 de clienți din țări precum SUA, Marea Britanie, Franța, Germania, Canada, Australia și India. De ce este omnichannel cuvântul la […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+