3 min. de lectură

3 noi funcții AI pe Google care vor schimba modul în care faceți cumpărături

Google a dezvăluit trei funcții AI revoluționare pentru Chrome, care vor face navigarea pe web mai rapidă, mai sigură și mai eficientă. Ei profită de cele mai recente modele Google AI și Gemini. Să aruncăm o privire la noile caracteristici și la modul în care le puteți utiliza în strategia dvs.

This article was translated for you by artificial intelligence
3 noi funcții AI pe Google care vor schimba modul în care faceți cumpărături
Sursă: Depositphotos

1. Google Lens pentru Chrome pe desktop

Anterior, Google Lens era disponibil numai pe dispozitive mobile. Această îmbunătățire permite utilizatorilor să caute, să selecteze și să pună întrebări despre orice conținut vizual de pe web fără a părăsi fila curentă. Acum va fi disponibil pe versiunea desktop a Chrome.

Ce înseamnă acest lucru pentru marketing?

  1. O mai bună descoperire a produselor: asigurați-vă că aveți conținut vizual optimizat pentru Google Lens pentru a-i spori vizibilitatea. Imaginile de înaltă calitate, cu detalii clare despre produs, pot atrage mai mulți vizitatori.
  2. Nu subestimați optimizarea SEO: personalizați-vă imaginile cu text alternativ descriptiv și metadate pentru a le face ușor de descoperit cu Google Lens.



2. Comparații simplificate ale produselor

Vă plac comparațiile de prețuri sau funcția de comparare a prețurilor din magazinul dvs.? Google a adoptat o abordare diferită și a introdus o nouă funcție de comparare a cardurilor. După cum sugerează și numele, îi ajută pe utilizatori să compare produsele din mai multe file. Raportul generat de AI consolidează detaliile produselor, recenziile, prețurile și evaluările într-o singură filă, facilitând cumpărăturile online.

Acoperire de marketing

  • Analiza competitivă: Utilizați compararea hărților pentru a înțelege modul în care produsele dvs. se compară cu concurența. Pur și simplu obțineți un audit constructiv pentru a vă ajuta să vă optimizați copia. Aveți spațiul necesar pentru a evidenția USP-urile reale ale produselor dvs.
  • Promoții și reduceri: asigurați-vă că strategiile dvs. de stabilire a prețurilor sunt competitive. Evidențiați promoțiile și reducerile pentru a atrage cumpărătorii care caută cele mai bune oferte.

Source: Google

3. Vorbiți despre istoricul navigării

O nouă caracteristică permite utilizatorilor să găsească paginile vizitate anterior folosind interogări naturale, conversaționale, ceea ce face mult mai ușoară extragerea informațiilor din istoricul de navigare. De exemplu, Chrome poate întreba: „Care este numele gelateriei pe care am vizitat-o săptămâna trecută?” Apoi va afișa pagini relevante din istoricul dvs. pe baza interogării dvs. Cu toate acestea, funcția nu include date din modul incognito.

„Utilizarea acestei funcții este complet opțională. Puteți pur și simplu să o activați sau să o dezactivați în setări”, spune Google.

Cum să-l folosească:

  • Ca să nu te uite: Utilizați cuvinte cheie și expresii clare și relevante pe care utilizatorii le pot aminti și căuta cu ușurință.
  • Optimizarea conținutului: Analizați ce cuvinte cheie caută utilizatorii pentru a vă redescoperi conținutul. Adaptați-vă site-ul web și strategia de conținut în consecință.

Source: Google

 

 

Distribuiți articolul
Articole similare
Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade
4 min. de lectură

Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade

Noi date arată un decalaj uriaș în retailul european de modă. Vânzările Shein au crescut cu 31,6% anual și au atins 48% numai în decembrie. Între timp, mărci consacrate precum H&M au rămas stabile, iar ASOS a scăzut cu 16,2%. Cifrele arată care sunt mărcile care câștigă bătălia pentru clienții europeni.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli
4 min. de lectură

UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli

În fiecare zi, 12 milioane de pachete mici ajung în Europa de la magazine online din afara UE. Majoritatea sunt subevaluate în mod deliberat pentru a scăpa de taxe, iar multe conțin produse nesigure. Acum, Parlamentul European vrea să schimbe regulile jocului cu noi norme care ar putea remodela modul în care facem cumpărături online.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030
3 min. de lectură

Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030

Cifrele sunt uluitoare. Un nou studiu realizat pe 24 000 de cumpărători din întreaga lume arată că 70% dintre aceștia se așteaptă ca, până în 2030, majoritatea cumpărăturilor lor să fie făcute prin intermediul rețelelor sociale. Aceasta înseamnă că site-urile de comerț electronic de tip Amazon care domină în prezent ar putea deveni relicve în […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU